Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@06:42:23 GMT

وضعیت کرج قرمز اعلام شد/مردم در خانه بمانند

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۴۸۳۲

وضعیت کرج قرمز اعلام شد/مردم در خانه بمانند

فرماندار کرج با اشاره به اعلام وضعیت قرمز از مردم خواست تا از حضور در مراکز پرتردد خودداری کنند و در خانه بمانند.

غفور قاسم پور، فرماندار کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: با توجه به اعلام وضعیت قرمز توصیه اکید ما به شهروندان این است که در خانه بمانند و از حضور در مراکز پرتردد شهر  که مرکز شیوع و ابتلا به کرونا ویروس است، خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این هشدارها جدی و برای حفظ سلامت مردم است و گویا با وجود قرار گرفتن در وضعیت قرمز به لحاظ شیوع ویروس کروناهنوز عده‌ای از مردم شرایط را درک نکرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مراکز خرید، بازارها و مناطق شلوغ و پرتردد کانون تکثیر این ویروس است، افزود: از مردم درخواست داریم که برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، در خانه بمانند و توصیه‌های بهداشتی را با جدیت رعایت کنند.

فرماندار کرج تصریح کرد: لذا برای جلوگیری از خسارات و تبعات جبران ناپذیر مردم عزیز باید در خانه‌ها بمانند و از مراجعه برای خریدهای غیرضروری به سطح شهر به جد پرهیز  نمایند. 

وی افزود: مردم در زمینه پیشگیری باید همکاری داشته باشند تا تب تند این بیماری فروکش کند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: کرج سلامت وضعیت قرمز ویروس خانه بمانند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۴۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از مهمترین محور‌های زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

در گزارش روز‌های اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ خرید و فروش «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۹» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحد‌های دیگر در منطقه ۱۹ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند
  • هشدار وضعیت اضطراری در پی فوران آتشفشانی در اندونزی
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند