Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: از ظرفیت هتل‌ها هنوز برای گذراندن دوران نقاهت بیماران کرونایی استفاده نشده است.

به گزارش تین نیوز، پرهام جانفشان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا از ورود مسافران به تهران جلوگیری می‌شود به فارس گفت: هنوز تصمیمی درباره جلوگیری از ورود مسافران به تهران اتخاذ نشده است و دستورالعمل‌ها از سوی ستاد مبارزه با کرونا در استان تهران نیز اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا هتل‌های واقع در تهران پذیرای دوره نقاهت بیماران کرونایی هستند گفت:‌ در استان تهران هنوز این اقدام انجام نشده است و از ظرفیت هتل‌ها برای گذراندن دوران نقاهت بیماران کرونایی استفاده نشده ولی در بعضی از شهرستان‌ها به دلیل ظرفیت محدود تخت‌های بیمارستانی از ظرفیت هتل‌ها استفاده کرده‌اند تا دوره نقاهت را به مدت یک هفته این بیماران در هتل‌ها بگذرانند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران بیان داشت:‌ تاکنون موردی مبنی بر انتقال بیماران به هتل‌ها برای طی کردن دوره نقاهت نداشته‌ایم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: هتل های تهران نقاهت بیماران استان تهران دوره نقاهت هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۵۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان: نه پایگاه نظامی به آمریکا داده و نه خواهیم داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، ارتش پاکستان امروز سه شنبه اعلام کرد که پایگاه های نظامی خود را در اختیار احدی قرار نخواهد داد.

بر اساس اعلام این رسانه، سخنگوی ارتش پاکستان با رد گزارش‌ هایی مبنی بر اینکه اسلام‌آباد ۲ پایگاه در اختیار آمریکا قرار داده است، گفت: پاکستان نه پایگاه‌ های نظامی در اختیار کسی قرار نداده و نه خواهد داد.

سرلشکر «احمد شریف چودری» (Ahmed Sharif Chaudhry) سخنگوی ارتش پاکستان در یک کنفرانس خبری در شهر راولپندی در شمال شرقی کشورش گفت:«نه پاکستان پایگاه‌های نظامی در اختیار کسی قرار داده و نه این کار را خواهد کرد.

«احمد شریف چودری» در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «آیا پاکستان پایگاه نظامی در جنوب غربی بلوچستان و شمال غربی خیبرپختونخواه به آمریکا داده است یا خیر؟» تأکید کرد: همانطور که خودتان گفتید، این فقط یک تبلیغ است. ادعاهای تایید نشده ای در رسانه های اجتماعی منتشر شده است مبنی بر اینکه واشنگتن از اسلام آباد خواسته است تا ۲ پایگاه نظامی برای نظارت بر ایران، افغانستان و چین تأسیس کند.

کد خبر 6099760

دیگر خبرها

  • کاهش ۸۰۰ درصدی آسیب های اجتماعی با مناسب سازی زیرساخت ها | ۵۰ خودرو در خدمت گشت فوریت های اجتماعی
  • طالبان: داعش از خاک پاکستان وارد افغانستان می‌شود
  • پاکستان: شایعات واگذاری پایگاه نظامی به آمریکا کذب است
  • پاکستان: نه پایگاه نظامی به آمریکا داده و نه خواهیم داد
  • قتل مرد یزدی در خانه اش
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • کمک ۱۲۴۰ میلیارد تومان به بیماران خاص و صعب العلاج در استان تهران
  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • بیماران و کهنسالان چشم انتظار بهار و آغوزفروشان دوره‌گرد
  • راند دوم