Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص تمهیدات سازمان بهشت زهرا (س) پس از شیوع کرونا در پایتخت گفت: سازمان بهشت زهرا (س) یکی از سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری تهران است که بدون تعطیلی در کنار خانواده‌های متألم و دردمند قرار دارد؛ این سازمان از همان ساعات اولیه با تشکیل ستاد بحران و تدوین دستورالعمل‌های لازم و همچنین هماهنگی با دستگاه‌های ذی ربط به ویژه وزارت بهداشت با آمادگی کامل در کنار سایر نهادهای خدماتی کنار شهروندان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) تهران در خصوص برگزاری آیین پنجشنبه و جمعه پایانی سال نیز گفت: سازمان بهشت زهرا (س) مانند هر سال از ماه‌ها پیش برای این مراسم و آیین ایرانی اسلامی خود را آماده می‌کند، اما در این شرایط و با توجه به اهمیت رعایت نکات بهداشتی و توصیه‌ها و اقدامات لازم جهت پیشگیری از بیماری کرونا به شهروندان توصیه می‌کنیم که بعد از سپری شدن این بحران و فروکش کردن ویروس کرونا در ماه‌های اردیبهشت و بعد از آن به بهشت زهرا (س) تشریف بیاورند.

خال ادامه داد: از هموطنان می‌خواهم به هیچ وجه به آمارهای غیرواقعی پخش شده در شبکه‌های مجازی توجه نکنند، چراکه این آمارها صحت ندارد و تنها مرجع رسمی اعلام آمار وزارت بهداشت است.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) تهران با تأکید بر اینکه این سازمان به عنوان یک سازمان خدمات رسان و جهادگر در کنار مردم قرار دارد و سعی و تلاش آن بر این است که از غم و اندوه آن‌ها بکاهد، افزود: گاهی شاهد انتشار برخی کلیپ‌ها در فضای مجازی هستیم که این‌ها سندیت ندارد و نباید مردم به آن‌ها توجه کنند.

او افزود: مجموعه بهشت زهرا (س) تلاش می‌کند تا در کمال آرامش و تکریم و احترام پذیرای مردم داغدیده باشد، هرچند که آرزوی قلبی ما این است که مردم در سلامت باشند، اما در صورت مراجعه به سازمان بهشت زهرا (س) تمام تمهیدات مورد نظر اندیشیده شده است.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) تهران با تأکید بر رعایت تمام موارد بهداشتی مورد نیاز و مسائل شرعی در بهشت زهرا(س) اظهار داشت: برای تمام متوفیان موارد شرعی با نظارت کامل انجام می‌شود و همچنین تمام اماکن و امکانات بهشت زهرا (س) به صورت روزانه و در چندین نوبت ضدعفونی می‌شود.

خال تصریح کرد: ناوگان حمل و نقل بهشت زهرا(س)، پرسنل و تمام لوازم مصرفی هر روز و پس از هر مأموریت مورد گندزدایی و ضدعفونی قرار می‌گیرد.

او خاطرنشان کرد: در کنار این موضوع لوازم و تجهیزات فردی مورد نیاز پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) در اختیارشان قرار گرفته تا بتوانند از خود در برابر بیماری‌های احتمالی محافظت دقیقی داشته باشند.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) تهران درباره اقدامات در نظر گرفته شده برای کارکنان این سازمان گفت: کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) به صورت روزانه چکاپ سلامت شده و تب سنجی می‌شوند تا خدای نکرده سلامتی آن‌ها به خطر نیافتد.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) تهران تصریح کرد: سازمان بهشت زهرا (س) با پرسنل ایثارگر در کنار کادر درمان و پزشکی کشور ایستاده است تا به فوت شدگان احتمالی خدمت رسانی کند، هرچند که آرزوی قلبی ما این است که مردم در سلامت باشند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کرونا بهشت زهرا جمعه آخر سال زیارت اهل قبور مدیر عامل سازمان بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۵۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی نجاتگران هلال احمر ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی

حمزه محمدی مقدم مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و بارش شدید باران، برخی از منازل مسکونی در شهرستان‌های ایلام، سیروان و ملکشاهی دچار آبگرفتگی شدند.

وی با بیان اینکه به دنبال بروز سیلاب در این مناطق بلافاصله تیم‌های عملیاتی سیلاب اعزام شدند، افزود: تاکنون امدادرسانی به ۵۴ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی و تخلیه آب ۱۲ منزل مسکونی در این مناطق انجام شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام بیان کرد: ۱۰ تیم عملیاتی در قالب ۴۰ نجاتگر در عملیات امدادرسانی رسانی مشارکت داشته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا (س) / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش از بزرگراه شهید هاشمی و بهشت‌زهرا
  • اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی