Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  جمعی از نیرو‌های جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام و کارکنان بنیاد احسان، با هماهنگی مسئولان بهداشتی و باحضور در بیمارستان‌های تهران که میزبان بیماران کرونایی هستند با اهدای شاخه گل عید ولادت امیرالمومنین را به پزشکان، پرستاران و کارکنان این بیمارستان‌ها تبریک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش نیرو‌های ستاد اجرایی فرمان امام با حضور در بیمارستان‌های میزبان بیماران کرونایی همچون مسیح دانشوری، امام حسین (ع)، فیاض بخش، شهدای یافت آباد، بهادری امیراعلم و سینا پس از اهدای گل به پزشکان، پرستاران و کارکنان این بیمارستان‌ها از زحمات و تلاش‌های بی وقفه این عزیزان تشکر و قدردانی کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا ستاداجرایی فرمان حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۶۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با سردار رادان فرمانده فراجا گفت: اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است و تمام تلاش‌ها باید در جامعه معطوف به پیاده سازی احکام نورانی دین باشد.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه سردار رادان و نیرو‌های فراجا به عنوان سربازان اسلام در میدان و صحنه اجتماع حاضر هستند و تامین امنیت جامعه را تا دور‌ترین نقاط کشور تامین می‌کنند گفت: در عرصه جدیدی که دشمنان حیازدایی را طراحی کرده اند و توسط عوامل آنان در جامعه اجرایی و مدیریت می‌شود نیرو‌های فراجا باعزم و اراده‌ای راسخ برای اجرایی کردن منویات رهبر انقلاب و احکام دین تلاش می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است
  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی را در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی