Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان هر گونه جابه‌جایی اعتبار اختصاص یافته برای بازسازی زیرساخت‌های ورزشی لرستان به استان گلستان را تکذیب کرد و گفت: تقلیل اعتبار به دلیل کمبود منابع مالی بوده و هر گونه جابه‌جایی به دلیل خطای انسانی صحت ندارد.

سید علی کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، هر گونه جابه‌جایی اعتبار اختصاص یافته برای بازسازی زیرساخت‌های ورزشی لرستان به استان گلستان را تکذیب و اظهار کرد: اینکه توسط برخی اشخاص عنوان می‌شود که اعتبارات سیل لرستان به دلیل خطای انسانی و شباهت نام به گلستان اختصاص یافته، اصلا مبنای واقعیت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: وزارت کشور از طریق مدیریت بحران به تمام دستگاه‌هایی که زیرساخت‌های آن‌ها در سیل خسارت دیده بود، مبالغی را اختصاص داده است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه میزان خسارت‌ها بایستی در سامانه سجاد جهت اختصاص اعتبار ثبت می‌شد، افزود: برای این منظور، حدود 7 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام خسارت کردیم که وزارت کشور با 5 میلیارد و 750 میلیون تومان آن موافقت کرده است.

کریمی بیان داشت: با پیگیری‌های انجام گرفته، مشخص شد که این تقلیل اعتبار به دلیل کمبود منابع مالی بوده و هر گونه جابه‌جایی به دلیل خطای انسانی و شباهت نام استان‌ها صحت ندارد.

وی، میزان خسارت‌های وارد شده به زیرساخت‌های ورزشی پلدختر به وسیله سیل را 14 میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: این در حالی است که در همان هفته نخست وقوع سیل و در سفر وزیر ورزش به پلدختر، یک میلیارد و 350 میلیون تومان برای برداشتن حجم بالای آورده‌های سیلابی اختصاص یافته و در همان روزها نیز واریز شد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان ادامه داد: علاوه بر این مبلغ، وزارت ورزش یک میلیارد و 70 میلیون تومان به هیات‌های ورزشی پلدختر جهت انجام اقداماتی همچون لایروبی، لجن‌برداری و بازسازی‌های اولیه کمک کرد.

کریمی اظهار داشت: پس از این اختصاص اعتبارها، تاکنون از سوی وزارت ورزش برای بازسازی زیرساخت‌های سیل‌زده استان مبلغی واریز نشده است.

انتهای پیام/85018

منبع: فارس

کلیدواژه: استان گلستان لرستان علی کریمی سیل گونه جابه جایی اختصاص یافته میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۷۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود اعتبارات عمرانی عامل پیشرفت نکردن شهرستان فلارد است

نماینده شهرستان فلارد در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: کافی نبودن اعتبارات عمرانی شهرستان فلارد دلیل اصلی پیشرفت نکردن این شهرستان است.

محمد قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: ساماندهی حریم رودخانه و مسیل‌ها همچنین پارک گردشگری شهرستان فلارد باید تعیین تکلیف شود و بودجه مورد نیاز آن با توجه به موافقت‌نامه سازمان برنامه و بودجه استان در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم اختصاص اعتبارات لازم در حوزه‌های مختلف شهرستان فلارد و موافقت‌نامه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با ادارات، افزود: کافی نبودن اعتبارات عمرانی شهرستان فلارد دلیل اصلی پیشرفت نکردن این شهرستان است.

نماینده شهرستان فلارد در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به تأمین اعتبارات توسعه بیمارستان شهید ارجمند شهر مال خلیفه، تصریح کرد: با توجه به این‌که طرح توسعه بیمارستان شهید ارجمند شهر مال‌خلیفه به تصویب رسیده و به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ابلاغ شده، هنوز تأمین اعتبار لازم برای آن صورت نگرفته است.

قنبری با اشاره به چهار بانده شدن جاده گوشکی به قرح گفت: هر روز جوانان زیادی در این جاده کشته می‌شوند و تأمین اعتبار پروژه این جاده ضرورت است.

کد خبر 749909

دیگر خبرها

  • اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • هرگونه جابه جایی دام بدون اخذ مجوز در تربت‌ جام ممنوع شد
  • کمبود اعتبارات عمرانی عامل پیشرفت نکردن شهرستان فلارد است
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • اختصاص ۵۹میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد