Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@15:17:03 GMT

پاکستان از رهبر انقلاب قدردانی کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۸۱۲۴

وزیر امور خارجه پاکستان با قدردانی از حمایت رهبر انقلاب اسلامی ایران، نقش ایشان را در همبستگی با مسلمانان هند ستودنی خواند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «شاه محمود قریشی» وزیر امور خارجه پاکستان امروز یکشنبه (18 اسفند) در جمع خبرنگاران با ابراز نگرانی از وضعیت اسفناک مسلمانان هند، از جامعه جهانی خواست نسبت به نقض حقوق بشر و اقلیت‌های مذهبی به ویژه مسلمانان در هند توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با انتقاد از عدم دخالت پلیس هند در درگیری‌های این کشور علیه مسلمانان، تاکید کرد این اقدام می‌تواند سرآغاز حملات خطرناکی علیه اقلیت‌های مذهبی در هند باشد.

قریشی با قدردانی از پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در حمایت از مسلمانان هند، ایشان در همبستگی با مسلمانان هند را مهم و ستودنی خواند.

وزیر امور خارجه پاکستان همچنین با قدردانی از تظاهرات‌های مسلمانان بنگلادش و افغانستان در محکومیت قتل عام مسلمانان هند، خواستار لغو سفر به دهلی نو شد.

وی با اشاره به بازدید نماینده دبیر کل سازمان کشورهای اسلامی از کشمیر، تاکید کرد که مردم و دولت پاکستان در کنار برادران و خواهران کشمیری خود ایستاده و برای احقاق حقوق آنها تلاش می‌کند.

وی همچنین در خصوص وضعیت افغانستان نیز گفت که گفت‌وگوهای بین‌الافغانی منجر به ایجاد مذاکراتی برای ترسیم مسیر آینده آنها خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مسلمانان هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواریم نتایج اجلاس بانجول برای امت اسلامی سودمند و ثمربخش باشد

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر امور خارجه گامبیا ابراز امیدواری کرد نتایج اجلاس بانجول برای امت اسلامی سودمند و ثمربخش باشد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، حسین امیرعبداللهیان در یکی از آخرین دیدارها و رایزنی‌های خود در بانجول و در حاشیه اجلاس سران همکاری اسلامی با «مامادو تانگارا» وزیر امور خارجه ‎گامبیا دیدار و گفتگو کرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به ابلاغ سلام‌های آیت الله رئیسی به همتای گامبیایی در مراسم افتتاحیه اجلاس سران اسلامی، برگزاری و مدیریت موفق اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی را به همتای خود و دولت و مردم گامبیا تبریک گفت.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین ابراز امیدواری کرد نتایج اجلاس بانجول برای امت اسلامی سودمند و ثمربخش باشد.

وزیر خارجه گامبیا نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از دیدار با همتای ایرانی، به خاطرات خوب خود از سفرش به تهران و اصفهان و مشاهده ظرفیت‌های گسترده ایران در عرصه‌های مختلف علم و فناوری و دانشگاهی اشاره و تأکید کرد: ما ایرانیان را به شجاعت‌شان می‌شناسیم.

وزیر امور خارجه گامبیا ضمن تشکر از حضور و مشارکت فعال کشورمان در اجلاس بانجول تأکید کرد: ما خواستار دوستی و همکاری با کشورهای بزرگ اسلامی از جمله ایران هستیم.

کد خبر 750586

دیگر خبرها

  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • امیدواریم نتایج اجلاس بانجول برای امت اسلامی سودمند و ثمربخش باشد
  • امیرعبداللهیان از مواضع بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد
  • قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • دیدار امیرعبداللهیان و فیصل‌بن‌فرحان در گامبیا
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای مصری
  • امیرعبداللهیان با همتای مصری دیدار کرد
  • امیرعبداللهیان با همتای مصری خود دیدار کرد