Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم ایران، با باخت در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات انتخابی المپیک آسیا، از کسب سهمیه بازماند.

به گزارش ایسنا، امشب (یک‌شنبه) ۱۸ اسفند ماه ۱۳۹۸ در ادامه رقابت‌های بوکس انتخابی المپیک قاره آسیا به میزبانی اردن، سید شاهین موسوی بوکسور میان وزن تیم ملی ایران، در حالی که می‌توانست با شکست دادن حریف خود سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کند، با رای داوران بازنده رینگ اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مبارزه مرحله یک چهارم نهایی وزن ۷۵ کیلوگرم، شاهین موسوی مقابل "توهتا" از چین به روی رینگ رفت و در حالی که راند نخست را با برد پشت سر گذاشت، در دو راند بعدی با رای داوران بازنده اعلام شد. این رای داوران در حالی بود که موسوی در راند پایانی کاملا از حریف خود برتر بود و می‌توانست بوکسور پیروز رینگ معرفی شود.

به این ترتیب بوکسور میان وزن تیم ملی ایران، برای اینکه بتواند در جدول شانس مجدد برای کسب سهمیه تلاش کند، باید امیدوار باشد که بوکسور چینی با شکست دادن حریف قزاق خود در نیمه‌نهایی، به فینال وزن ۷۵ کیلوگرم برسد. در غیر این صورت موسوی شانس کسب سهیه المپیک را از دست خواهد داد.

پیش از این و در مبارزات نوبت صبح امروز، طوفان شریفی بوکسور وزن ۹۱ کیلوگرم ایران، در حالی که مبارزه قابل قبولی را برابر "سنجر تورسونوف" نایب قهرمان آسیا از ازبکستان به نمایش گذاشت، نهایتا با رای داوران بازنده اعلام شد تا در یک قدمی سهمیه المپیک توکیو، دست خالی از رینگ پایین بیاید. شریفی پیش از این "هان ژائه" بوکسور چینی را شکست داده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بوکس انتخابی المپیک رای داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۸۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان و قرقیزستان در شانس مجدد جام جهانی

به گزارش "ورزش ‌سه"، افغانستان، عراق، قرقیزستان و ویتنام 4 تیمی بودند که در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا برابر رقبای خود که به ترتیب تاجیکستان، تایلند، ایران و ازبکستان بودند شکست خوردند تا رویاپردازی آنها برای قهرمانی از بین برود.

با این حال و با توجه به اینکه رقابت‌های امسال جام ملت‌های آسیا تعیین کننده سهمیه جام جهانی پیش رو هم هست، 4 سهمیه آسیا مشخص شدند و از سوی دیگر با توجه به حضور ازبکستان در فینال که میزبان مسابقات جام جهانی در سال 2024 به شمار می‌رود، یک سهمیه دیگر هم آزاد شد تا 4 تیم حذف شده در مرحله یک چهارم نهایی برای کسب آن تلاش کنند.

ساعاتی پیش دو دیدار اولین مرحله پلی آف طبق قرعه کشی از پیش تعیین شده برگزار شد. عراق به مصاف افغانستان رفت و ویتنام هم با قرقیزستان مسابقه داد. 

در مسابقه اول عراق با نتیجه عجیب و غیرمنتظره 5 بر 3 مقابل افغانستان که اولین حضورش را با مجید مرتضایی سرمربی ایرانی‌اش در رقابت‌ها تجربه می‌کند، به برتری رسید و در دیگر دیدار هم ویتنام با نتیجه 3 بر 2 از قرقیزستان شکست خورد.

با نتایج کسب شده حالا روز جمعه دو تیم افغانستان و قرقیزستان در پلی آف سوم به مصاف هم می‌روند و برنده آنها پنجمین و آخرین سهمیه قاره آسیا در جام جهانی 2024 فوتسال را از آن خود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • افغانستان و قرقیزستان در شانس مجدد جام جهانی
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • برنامه و داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • باخت تیلور بار روانی را از تیم ملی کشتی کم کرد