Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@03:27:16 GMT

ممنوعیت سفر به کاشمر، خلیل ‎آباد و بردسکن

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۸۶۶۱

ممنوعیت سفر به کاشمر، خلیل ‎آباد و بردسکن

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسلم ساقی فرماندار کاشمر گفت: برخلاف سال‌های قبل امسال هیچ گونه خدماتی به مسافران نوروزی در اماکن اقامتی داده نخواهد شد.

او ادامه داد: اسکان مسافران نوروزی در مدارس نیز ممنوع شده و از مردم در خواست می‌شود برای پیشگیری از شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی به این شهرستان سفر نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار کاشمر گفت: به همین منظور سلامت افراد در مبادی ورودی کاشمر از مسیر شادمهر و نیشابور با دستگاه تب سنج کنترل می‌شود.

ساقی افزود: در حال حاضر ۸۰ تخت در بیمارستان شهید مدرس آماده شده و بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) نیز برای مواقع اضطراری پیش‌بینی شده و در آماده باش کامل است.

مجتبی شاکری فرماندار بردسکن نیز گفت: با توجه به اینکه بردسکن اولین شهر به عنوان مبدأ ورودی مسافران از جنوب غربی  خراسان رضوی است، برای جلوگیری از شیوع کرونا، تیم‌های بهداشت، سلامت مسافرانی را که از این مسیر وارد شهرستان می‌شوند، کنترل می‌کنند.

او ادامه داد: براساس تصمیمات اتخاذ شده ضمن ممنوع بودن ملاقات بیماران بستری در بیمارستان، ولی عصر (عج)، تمام روز بازارها، گیم نت ها، باشگاه‌های بیلیارد، استخر، نماز جماعات مساجد و ادارات و مجالس عروسی در تالار‌ها و مجالس عزا تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

فرماندار بردسکن گفت: بوستان‌ها، وسایل بازی آنها، سرویس‌های بهداشتی عمومی، نیمکت ها، ایستگاه‌های تاکسی و تاکسی ها، ورودی بانک‌ها، ایستگاه‌ها و ماشین آلات آتش نشانی به منظور پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا ضدعفونی شده و این روند همچنان ادامه دارد.

ابراهیم قاسم پور فرماندار خلیل ‎آباد نیز با تاکید بر پرهیز شهروندان از حضور در اماکن عمومی گفت: بر اساس مصوبات کمیته اضطراری کرونا، بازار روز تعطیل و تا اطلاع ثانوی مراسم در مساجد و تکایا برگزار نمی‎گردد و گندزدایی شهر و روستا‌ها نیز با نظارت مرکز بهداشت شهرستان در حال انجام است.

او ادامه داد: تدابیر لازم برای رفع نیاز‌های بهداشتی مردم اتخاذ شده و اکنون مشکل خاصی در شهرستان وجود ندارد.

فرماندار خلیل ‎آباد گفت: به تمامی رفت و آمد‌های مسافران نظارت دقیق می‌شود و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک از سوی مسئولان بهداشتی اقدامات لازم انجام می‌شود.

قاسم پور افزود: شهروندان هرگونه تخلف واحد‌های صنفی را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.   انتهای پیام//ف.س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سفرهای نوروزی ویروس کرونا پیشگیری از کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد یوسفی صبح دوشنبه در جلسه شورای شهرستان بردسکن که با حضور شهردار بردسکن و اعضای شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: از ماه‌های آتی اطلاعات میدانی و به هنگام سازی کدهای پستی ۱۰ رقمی انجام و در گام بعدی نسبت به تولید و نصب پلاک بر اساس اطلاعات برداشت شده اقدام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بردسکن افزود: با انجام طرح مذکور برای هر واحد ملک، یک آدرس یکتا و کد پستی تعیین خواهد شد و خدمت رسانی توسط دستگاه‌های خدمت رسان، مسیر جدید و مطلوب و حالت هوشمند به خود خواهد گرفت.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند با اسکن کد الصاقی بر روی پلاک‌ها (کیوآر) به اطلاعات شهرسازی ملک خود دسترسی پیدا کنند.

کد خبر 6092041

دیگر خبرها

  • ۴۵ واحد آموزشی در بردسکن بازسازی و احداث شد
  • ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در ۷ محور شمالی کشور از امروز تا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند
  • برداشت محصول از مزرعه طــرح مــقـایـســه گندم در هندیجان
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود