Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@22:47:24 GMT

3 سرمربی که گواردیولا را رفت و برگشت شکست دادند

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۸۸۰۷

3 سرمربی که گواردیولا را رفت و برگشت شکست دادند

فقط 3 سرمربی موفق شدند در لیگ برتر انگلیس مقابل پپ گواردیولا در دو بازی رفت و برگشت پیروز شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، دربی شهر منچستر از ساعت 20 به وقت ایران میان تیم‌های منچستر یونایتد و منچستر سیتی در ورزشگاه اولدترافورد آغاز شد و این دیدار با برتری 2 بر صفر شیاطین سرخ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های این بازی را مارسیال در دقیقه 30 و مک‌تومینای در دقیقه 6+90 به ثمر رساند.

اشتباهات ادرسون دروازه‌بان منچستر سیتی باعث شد تا این بازی را سیتیزن‌ها از دست بدهند.

پیش از این دو سرمربی، آنتونیو کونته در چلسی و نونو اسپریتو در ولورهمپتون موفق شده بودند مقابل گواردیولا دبل کنند و در دو بازی رفت و برگشت این سرمربی اسپانیایی را مغلوب کنند اما حالا اولگونار سولسشر هم موفق شد این کار را انجام دهد.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس گواردیولا چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۸۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد

سرمربی منچستریونایتد یکی از آنهایی بود که به خاطر عملکرد فوق العاده جیدون سانچو، زیر سوال رفت. 

طرفداری | در جریان دیداری از هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، تیم های منچستریونایتد و کریستال پالاس قرار است روز دوشنبه در استادیوم سلهرست پارک مقابل هم قرار بگیرند. اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و در مورد وضعیت تیمش پیش از این بازی حرف زد. 

عملکرد سانچو مقابل پاری سن ژرمن

بگذارید این گونه بگویم، او دیروز خیلی خوب بازی کرد و همانطور که قبلا گفتم، بازیکن خیلی خوبی است. سانچو دیروز نشان داد چرا منچستریونایتد او را خریده و همچنین ارزش بالایی برای منچستر یونایتد دارد، که خبر بسیار خوبی است. به همین خاطر خوشحالم. برای جیدون و عملکردش دیروز خوشحالم و خواهیم دید که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. 

درباره نقل و انتقالات

قرار نیست شاکله اصلی تیم رو بفروشیم، این شایعات قطعا شوخی هستند! هر تابستان، 200 بازیکن به منچستریونایتد لینک می شوند و خبر می آید که ما همه بازیکنای تیم را به فروش می رسانیم. شما تیتر می زنید و مسئولیت این تیتر را با نحوه تیتر زدن خودتان به عهده می گیرید. 

لیگ اروپا به جای لیگ قهرمانان اروپا

قطعا روی بودجه تیم تاثیر خواهد گذاشت، اما مطمئنم منچستر یونایتد همچنان تیم و باشگاه بسیار جذابی است. مطمئنم که خیلی از بازیکن ها از بازی کردن برای منچستر یونایتد خوشحال می شوند.

مصدومان منچستریونایتد

مک تومینای این هفته با ما تمرین نکرده اما قرار است شنبه در تمرین حاضر شود. برونو فرناندز هنوز وضعیت مشخصی ندارد و رشفورد هم هنوز بهبود نیافته است. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان
  • معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید
  • محرم زیر باران زانو نزد (عکس)
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس