Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@12:53:20 GMT

ایجاد ایستگاه‌های سنجش سلامت در مبادی ورودی لرستان

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۹۰۲۶

ایجاد ایستگاه‌های سنجش سلامت در مبادی ورودی لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در لرستان، اظهار داشت: در این ستاد موضوع ایجاد ایستگاههای سنجش سلامت در مبادی ورودی استان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به تصویب رسید.

وی، گفت: در این راستا برقراری ایستگاه سنجش سلامت در ورودی شهرستان بروجرد از سمت استان مرکزی، ورودی شهر اشترینان از سمت استان همدان، ورودی شهرستان الیگودرز از سمت استان اصفهان، ورودی شهرستان دلفان از سمت کرمانشاه، ورودی شهرستان پلدختر و خرم آباد از سمت خوزستان، ورودی شهرستان ازنا از سمت استان مرکزی و ورودی شهرستان کوهدشت از سمت استان ایلام در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار لرستان با بیان اینکه در محل ایستگاه از دانشگاه علوم پزشکی یک نفر، جمعیت هلال احمر یک نفر، نیروهای بسیج دو نفر، راهداری یک نفر و از پرسنل نیروی انتظامی به تعداد مورد نیاز برای برقراری امنیت حضور خواهند داشت، گفت: این نفرات در سه شیفت هشت ساعته شبانه روز کار سنجش سلامت را انجام خواهند داد.

خادمی با اشاره به اینکه تعیین محل ایستگاه سلامت باید با هماهنگی نیروی انتظامی و اداره کل راهداری و ترجیحاً در نزدیکی ایستگاههای بازرسی انتظامی در محورهای یاد شده ایجاد شوند، تصریح کرد: حداکثر کنترل تردد خودروهای سبک و سنگین ورودی به محورهای یاد شده صورت گیرد.

وی با اشاره به ایمن سازی محل و تعیین مکان دور زدن و برگشت و یا توقف احتمالی خودروها توسط راهداری، بیان داشت: تمامی سرنشینان خودروهای سبک و سنگین بدون اغماض و با دقت مورد سنجش قرار می‌گیرند و در این زمینه استثنایی لحاظ نمی‌شود و در صورت مشاهده علائم بیماری در هر یک از سرنشینان خودرو، می‌بایست از ورود آنها به استان ممانعت به عمل آید.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه مدیریت هر یک از ایستگاه‌ها با دانشگاه علوم پزشکی است، عنوان کرد: تأمین ماسک، ژل بهداشتی، الکل، لباس مناسب در صورت نیاز، دستورالعمل‌ها، دستگاه‌های سنجش و … برعهده دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود که به تعداد کافی برای هر یک از نفرات و با توجه به مدت زمان استاندارد مصرف، تهیه و در اختیار نفرات مستقر قرار می‌گیرد.

خادمی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر یک دستگاه آمبولانس تأمین و در محل ایستگاه مستقر می‌کند، افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ترتیبی اتخاذ می‌کند که هیچ نوع خودرویی اعم از سبک و سنگین در هیچکدام از اماکن بین راهی استان جز برای ثبت ساعت تردد در پلیس راه، توقف نکند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا الکل پلیس راه جمعیت هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی ماسک بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ورودی شهرستان سمت استان سنجش سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۹۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل اتباع استانداری کرمان از پاسگاه پنگ

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان به اتفاق فرماندار شهرستان جازموریان از پاسگاه پنگ در یکی از مبادی ورودی استان کرمان بازدید کرد. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، روح‌الله خضری‌پور به اتفاق فرماندار شهرستان جازموریان به صورت سرزده در پاسگاه "پنگ" در مبادی ورودی استان حاضر و مسائل و مشکلات به طور میدانی مورد بررسی قرار گرفت. 

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان در جلسه شورای تامین شهرستان جازموریان نیز حاضر و در خصوص مسائل و مشکلات مرتبط با اتباع غیرمجاز با اعضا بحث وتبادل نظر کرد. 

گفتنی است، پاسگاه "پنگ" در مرز استان کرمان و سیستان و بلوچستان در منطقه‌ای واقع شده که محل ورود اتباع غیر مجاز به استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرکل اتباع استانداری کرمان از پاسگاه پنگ
  • آماده‌باش ۴۰۰ راهدار لرستانی با هشدار نارنجی هواشناسی
  • ۲۵ تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور کشف شد
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته
  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود