Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - از ویژگی‌های این گوشی می‌توان به استفاده از نسل سوم تکنولوژی  Screen SoundCasting ویوو اشاره کرد که نیاز به وجود پنجره مشبک اسپیکر را با تبدیل کردن خود صفحه نمایش به یک اسپیکر رفع نموده است. اولین گوشی ایپکس ویوو، که در فوریه 2018 رونمایی شد، اولین گوشی قدرتمند بدون هرگونه حاشیه و دارای یک دوربین سلفی پاپ‌آپ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن تنها یک کانسپت بود ولی بسیار جلوتر از زمان خودش، به طوری که تولیدکنندگان متعددی بعدها المان‌های اضافی که فضای نمایشگر را اشغال کرده بودند، یک به یک، از صفحه نمایش حذف کردند.  
 
به گزارش ایتنا و به نقل از مشبل، ویوو اکنون در نسل جدیدی از ایپکس همچنان در تلاش است تا یک گوشی بدون حاشیه و بدون سوراخ معرفی کند. در Apex 2020  ویوو، همانند گوشی  Nex 3این کمپانی، دکمه‌های فیزیکی کناری جای خود را به سنسورهای فشار داده‌اند.
 
یک تمرکز دیگر ویوو بر Apex 2020 تجهیز آن به دوبین اصلی 16 مگاپیکسل است، که بسیار با هر چیزی که تاکنون دیده شده متفاوت است. این دوربین با ترکیب لنزهای ثابت و متحرک به «زوم اپتیکال پیوسته» 5 تا 7.5 برابر می‌رسد؛ وجود این ترکیب باعث می‌شود تا این دوربین همزمان بتواند زوم و فوکوس کند.  
 
خود زوم با یک طراحی نوع پریسکوپ حاصل می‌شود، که در گوشیهای محصول ویوو و اوپو دیده‌ایم. به سختی می‌توان گفت که این سیستم در عمل چگونه خواهد بود، ولی ما به هر حال روزی که این تکنولوژی بالاخره در یکی از مدلهای بازار انبوه ویوو عرضه شود از آن مطلع خواهیم شد.
 
دوربین ثانویه 48 مگاپیکسلی این گوشی دارای یک «ساختار گیمبال‌مانند» است که، به گفته ویوو، دو برابر سیستم لرزشگیر اپتیکال معمول کارآمد خواهد بود. این سیستم همچنین امکان ارتقاء عکاسی در شب را فراهم می‌آورد.
  
اگر برایتان سوال است که دوربین سلفی این گوشی کجاست، جواب این است که زیر صفحه نمایش آن تعبیه شده است. تا امروز خبرهای مختلفی درباره این تکنولوژی منتشر شده بود، ولی ویوو می‌گوید که توانسته است آن را با یک طراحی مدار و چیدمان پیکسلی نمایشگر مبتکرانه بهبود ببخشد.
 
Apex 2020 از یک پردازنده کوالکام اسنپدراگون 865 و حافظه 12/256GB بهره می‌برد و با اندروید 10 عرضه می‌شود. این گوشی هیچ نوع پورت یا سوراخی ندارد، ولی با تکنولوژی Wireless Super FlashCharge 60W ویوو عرضه می‌شود که بنا بر ادعای این شرکت سریعتر از شارژ سیمی متداول است، و می‌تواند یک دستگاه دارای باتری  2,000mAh را در 20 دقیقه شارژ مجدد کند.
 
از دیگر ویژگیهای این گوشی می‌توان به استفاده از نسل سوم تکنولوژی  Screen SoundCasting ویوو اشاره کرد که نیاز به وجود پنجره مشبک اسپیکر را با تبدیل کردن خود صفحه نمایش به یک اسپیکر رفع نموده است.
 
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: موبایل گوشی هوشمند زوم اپتیکال گوشی Apex صفحه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۹۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاویر تباس: اگر تکنولوژی خط دروازه بی‌نقص بود، از آن استفاده می‌کردیم

خاویر تباس همچنان تصمیم خود برای عدم استفاده از تکنولوژی خط دروازه را بهترین تصمیم می‌داند.

طرفداری | خاویر تباس، رئیس لالیگا معتقد است VAR برای حل مشکلات داوری کافی است و این لیگ نیازی به تکنولوژی دیگری ندارد.

در جریان ال کلاسیکو هفته 32 لالیگا که با پیروزی 3-2 رئال مادرید همراه بود، جنجال‌ ها و حواشی زیادی اتفاق افتاد اما مهم ترین آن صحنه ای بود که ضربه لامین یامال در شرایطی مشکوک توسط آندری لونین سیو شد و پس از چندین روز، همچنان به صورت قطعی مشخص نیست که این توپ از خط دروازه رد شده یا خیر. حتی طبق مکالمات منتشر شده از اتاق VAR نیز، داوران نتوانستند مدرکی مبنی بر رد شدن یا نشدن توپ از خط دروازه به صورت قطعی بیابند و به همین علت ترجیح دادند بازی را ادامه دهند و گلی به سود بارسلونا اعلام نکنند.

همه این اتفاقات در شرایطی رخ داده که از تکنولوژی خط دروازه در لالیگا استفاده نمی شود و می توان گفت در صورت وجود این تکنولوژی چنین مشکلاتی پیش نمی آمد. خاویر تباس در همان شب بازی با انتشار تصاویری از خبرهای مربوط به اشتباهات تکنولوژی خط دروازه، تصمیم خود برای عدم استفاده از آن را درست دانست و اکنون در مصاحبه اخیرش باز هم روی درستی تصمیم خود تاکید کرده است. خاویر تباس در مصاحبه اخیر خود با expansioncom گفت:

اگر تکنولوژی خط دروازه بی نقص بود، از آن استفاده می‌ کردیم. با VAR، قریب به 99% صحنه ها قابل بررسی و حل شدن هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • مدل مفهومی پیشرفته ترین سدان کیا (عکس)
  • جهش تولید بدون فعالیت کارگران معنا و مفهومی ندارد
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • خاویر تباس: اگر تکنولوژی خط دروازه بی‌نقص بود، از آن استفاده می‌کردیم
  • 200 روزه شدن جنگ علیه غزه چه مفهومی دارد؟ مقاومت در این مدت چگونه ادامه یافت؟