Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-03@10:44:16 GMT

پایگاه خبری میدل‌ایست‌آی گزارش داد:

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۹۶۶۸

پایگاه خبری میدل‌ایست‌آی گزارش داد:

بن‌سلمان قصد دارد قبل از نشست گروه ۲۰ پادشاهی خود را اعلام کند

به گزارش شریان نیوز،یک پایگاه خبری گزارش داد که ولی‌عهد سعودی قصد دارد پیش از نشست سران گروه ۲۰ در آبان ماه سال آینده در ریاض، پادشاهی خود را اعلام کرد.

 

 یک منبع به پایگاه خبری «میدل‌ایست‌آی» خبر داد که «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی قصد دارد تا پیش از نشست گروه ۲۰ که قرار است در ماه نوامبر (آبان ماه سال آینده) در ریاض برگزار شود پادشاهی خود را اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس خبر این پایگاه خبری، بن‌سلمان قصد ندارد تا مرگ پدرش منتظر بماند تا جانشین وی شود و می‌خواهد مشروعیت پادشاهی خود را در زمان حضور پدرش تثبیت کرده و به دنبال آن است که در نشست ماه نوامبر نشستن بر روی تخت را اعلام کند.

بر اساس گفته این منابع، محمد بن سلمان پدرش را که از بیماری آلزایمر رنج می‌برد اما شرایط جسمانی خوبی دارد مجبور خواهد کرد تا از قدرت کناره‌گیری کند.

این منابع گفتند این اقدام آخرین مرحله از روندی است که محمد بن سلمان با خارج کردن «محمد بن نایف» پسرعمویش از ولیعهدی آغاز کرده بود.

یک منبع گفت: «وی می‌خواهد این اطمینان را داشته باشد زمانی که پدرش حضور دارد پادشاه شود.»

یک منبع دیگر گفت: «احمد بن عبدالعزیز (برادر پادشاه) تحت فشار قرار دارد تا حمایت کامل خود از محمد بن سلمان را اعلام کند. وی با پادشاه دیدار داشته و سلمان و دیگران در دادگاه از کلمات مودبانه‌ای استفاده کرده تا وی را تشویق کنند که از فرزندش حمایت کند.»

بر اساس گفته این منبع، «احمد این موضوع را شفاف ساخته که از این پروژه حمایت نخواهد کرد و هیچ کلمه‌ای در این باره نخواهد گفت. احمد به پادشاه گفته که وی به دنبال پادشاه شدن نبوده و اما به دنبال کسان دیگری است که به پیش بروند.»

روز جمعه، بیش از ۲۰ شاهزاده سعودی به دلیل آنچه که ظاهراً بخشی از کودتا برای سرنگونی ولیعهد عربستان بوده، بازداشت شده‌اند که «احمد بن عبدالعزیز» برادر شاه سعودی نیز میان بازداشت شدگان بوده است.

منبع: شریان

کلیدواژه: پادشاهی خود پایگاه خبری بن سلمان محمد بن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور صوفیان _شبستر هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شادی نیا گفت:به دنبال گزارش برخورد دنا با سوزوکی در محور صوفیان _شبستر پایگاه‌های اورژانس شرفخانه، شبستر، سیس، صوفیان و پایگاه هلال احمر سفید کمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت:کارشناسان اورژانس فوت سه نفر را در محل تایید کردند و چهار مصدوم را تحت مراقبت پیش بیمارستانی به بیمارستان فاطمیه شبستر انتقال دادند.

گفتنی است حال دو مصدوم وخیم گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • تصادف دنا و سوزوکی با ۷ کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • سانحه رانندگی با هفت کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • حمله حزب ‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • حادثه رانندگی در محور صوفیان _شبستر هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • عکس| وقتی ایست بازرسی بسیج جلوی نماینده مجلس را می‌گیرد
  • افزایش ایست‌های بازرسی در پی افزایش جرم و جنایت در لندن
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره رویداد ۲۴ و مجله ناداستان