Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر مقدس کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مراحل تولید فیلم سینمایی «شاه ماهی» گفت: با توجه به اینکه بخشی از فیلمبرداری این فیلم سینمایی باقی مانده، بعید می‌دانم که بتوانیم آن را برای حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر آماده کنیم.

وی بیان کرد: فیلمبرداری چند سکانس زیرآب باقی مانده است و با توجه به سرد شدن هوا، نمی‌توانستیم این سکانس‌ها را فیلمبرداری کنیم به همین دلیل فیلمبرداری این بخش‌ها به سال آینده و گرم شدن هوا موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که بازیگران این فیلم باید برای برخی از سکانس‌ها باید زیر آب می‌رفتند.

این کارگردان توضیح داد: در تلاش هستیم در صورت بوجود آمدن موقعیت مناسب، «شاه ماهی» را برای اکران عمومی در تابستان و یا پاییز سال ۹۹ آماده کنیم.

وی تاکید کرد: تقریبا تمام سکانس‌های فیلم جلوی دوربین رفته و حتی تدوین «شاه ماهی» نیز تمام شده است و تنها چند سکانس در زیر آب باقی مانده است.

مقدس در پایان گفت: محمدعلی سجادی تدوین «شاه ماهی» را به پایان رسانده است و برای تکمیل کردن این پروژه در انتظار گرم شدن هوا هستیم.

در «شاه ماهی» رومینا پهلوان، میثم مرادی، الهه موسوی، مانی عمران پور، محمد صادق یزدانی، همایون ارشادی و فریبا کوثری نقش آفرینی می کنند.

«شاه ماهی» داستان تلاش برای رسیدن به آرزوها است.

عوامل این فیلم عبارتند از کارگردان نادر مقدس، تهیه‌کننده و نویسنده فیلمنامه: افسانه منادی، مدیر فیلمبرداری: حسن اسدی، صدابردار: فرشید احمدی، مجری طرح: ناصر مقدس، مدیر تولید: مهدی حیدری، دستیار اول و برنامه‌ریز: بیژن حجازی، دستیار دوم: حسین گودرزی، منشی صحنه: مژگان مظاهری، عکاس: مژده مرادی، طراح گریم: محمدرضا قومی، سرپرست گریم: مهدی شعبانی، طراح لباس: سمیه سنقری، مدیر تدارکات: علی بهرام، تصویربرداری پشت صحنه: ری را حیدری.

کد خبر 4872406 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: نادر مقدس فیلم سینمایی کارگردان سینما فیلم سینمایی تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم کوتاه سینمای مستند شبکه پنج سیما درگذشت چهره ها هوشنگ ظریف سازمان صداوسیما رادیو نمایش شبکه چهار سیما شبکه سه سیما برنامه تلویزیونی شاه ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۹۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال ایران راهی جام جهانی شد | جشنواره گل شاگردان شمسایی و صعود به جام جهانی

به گزارش همشهری آنلاین تیم ملی فوتسال ایران در یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا به دیدار قرقیزستان رفت و با نتیجه ۶ بر یک به برتری رسید و جواز حضور در جام جهانی را به دست آورد.

ابتدا بهروز عظیمی برای ایران گلزنی کرد ولی قرقیزها خیلی زود به بازی برگشتند و با شوت آمان‌بائف دونیربک به گل تساوی دست یافتند. سالار آقاپور و سعید احمدعباسی در ادامه توانستند دو بار دیگر برای ایران گلزنی کنند.

در ادامه ایران دو گل دیگر به ثمر رساند و موقعیت سنجی مهدی کریمی باعث شد تا ایران گل چهارم را نیز وارد دروازه قرقیزستان کند و خیال ملی‌‍‌پوشان را بابت پیروزی راحت کند. او در ادامه زننده گل پنجم ایران نیز بود و توانست با ظرافت توپ را به گوشه دروازه قرقیزستان برساند. دفاع قرقیزستان که شیرازه‌اش پاشیده شده بود در ادامه یک پنالتی داد که حسن‌زاده به زیبایی آن را به گل تبدیل کرد تا ایران ۶ بر یک این دیدار را برنده شود.

ایران در نیمه نهایی با برنده دیدار ازبکستان و ویتنام روبرو خواهد شد و با توجه به حذف زودهنگام ژاپنی‌ها شانس بسیار بالایی برای قهرمانی در قاره کهن را دارد.

چهار تیم راه‌یافته به دور نیمه‌نهایی، نماینده آسیا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ خواهند بود. ازبکستان قبلا به عنوان میزبان جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده و تاجیکستان نیز با برتری برابر افغانستان به جام جهانی رسید و علاوه بر این دو تیم، ۳ تیم دیگر از آسیا به جام جهانی راه خواهند یافت.

تیم ملی فوتسال ایران در دوره قبل این رقابت‌ها به دیدار نهایی راه یافته بود ولی با شکست برابر ژاپن در رده دوم قرار گرفت.

کد خبر 846975 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتسال و فوتبال ساحلی

دیگر خبرها

  • سکانس‌هایی از فیلم ممیرو
  • ۷ اردیبهشت‌ به نام روز جهانی گز اصفهان ثبت شد
  • ۷ اردیبهشت‌ به نام گز اصفهان شیرین و جهانی شد
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد | جشنواره گل شاگردان شمسایی و صعود به جام جهانی
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان
  • تلاش ۸ تیم برای صعود به جام‌جهانی فوتسال / ایران مهیای غلبه‌ بر قرقیزستان
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • سکانس‌هایی از فیلم معجزه عشق