Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@16:01:20 GMT

امیرحسین شفیعی مدیر تماشاخانه سرو شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۸۸۹۲

امیرحسین شفیعی مدیر تماشاخانه سرو شد

حمید نیلی مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس طی حکمی امیرحسین شفیعی را به عنوان مدیر تماشاخانه سرو جایگزین حامد گودرزی کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در بخشی از این حکم آمده است: امید است با توجه به ظرفیت های بالقوه تماشاخانه سرو و با بهره گیری از کلیه امکانات موجود در جهت اعتلای و رونق روزافزون این تماشاخانه که مامن هنرمندان شریف تئاتر مقاومت می باشد تلاشی مجاهدت گونه را آغاز کرده و این تماشاخانه را به عنوان مرکزی برای تولید و رشد کمی و کیفی تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بیش از پیش فعال نمائید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرحسین شفیعی پیش از این دبیری جشنواره تئاتر خرداد، مدیر دفتر تئاتر خیابانی حوزه هنری، مدیر دفتر تولید تئاتر حرفه‌ای حوزه هنری، دبیر جشنواره تئاتر استان تهران، دبیر اجرایی سوگواره هنرهای نمایشی خمسه و ریاست انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و ... را نیز بر عهده داشته است.

وی همچنین آثاری همچون «دریادلان»، «نقطه ته خط»، «سلول من تروریست نیست»، «پارادوکس» ،«نامیرا» و«هیس»، «خرم فتح» را روی صحنه برده است.

تماشاخانه سرو انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس به عنوان مرکز تخصصی نمایش‌های ارزشی با مضامین انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت، با ظرفیت ۱۵۰ نفر در خیابان آیت الله طالقانی، نرسیده به تقاطع خیابان شهید مفتح، جنب ایستگاه مترو طالقانی قرار دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امیرحسین شفیعی تماشاخانه سرو حمید نیلی تماشاخانه سرو دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود

به گزارش قدس خراسان، حبیب قاآنی اظهار کرد: تئاتر «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام" به نویسندگی وکارگردانی نوید اسدیان از یکشنبه ۹ اردیبهشت در سالن شماره دو پردیس تئاتر مستقل واقع دربلوار صارمی، بین میدان حافظ و صارمی ۵۰ به روی صحنه می‌رود.

مدیر رسانه‌ای تئاتر «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام" بیان کرد: این تئاتر داستان پسر جوان شهرستانی که به شهر بزرگ آمده ولی اوضاع طبق خواسته او پیش نمی‌رود و او تلاش می‌کند تا خودش را در جامعه ثابت کند، در این تئاتر کمدی محمد حسین خسروی به ایفای نقش می‌پردازد.

وی تصریح کرد: از دیگر عوامل نمایش می‌توان به دستیار کارگردان معین تیموری و محمد حسین خسروی، مدیر روابط عمومی کیان صنعتی رودی، طراحی پوستر سلیم واحدی و منشی صحنه نازنین پهلوان زاده اشاره کرد.

قاآنی افزود: تئاتر "هشتگ، بچه شهرستانی‌ام "از ۹ اردیبهشت ساعت ۲۰ به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان جهت رزرو بلیت می‌توانند به سایت گیشات مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • تن «سنگلج» می‌لرزد!
  • تن «سنگلج» می‌لرزد! + تازه‌ترین توضیحات مدیر تئاتر
  • تن «سنگلج» می‌لرزد!+ تازه‌ترین توضیحات مدیر تئاتر
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • سی و پنج سال پیش دچار جادوی تئاتر شدم/شمع شب چراغ روشن شد