Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح الله حقیقی شامگاه یکشنبه در جلسه مشترک شورای تامین و ستاد پیشگیری از کرونای استان افزود: شرایط در وضعیت اضطرار قرار دارد و مردم بایدبدانند حضور در اماکن پرتردد و شلوغ موجب انتقال سریع ویروس کرونا خواهد شد.

وی با قدردانی از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمانی بیمارستان ها تاکید کرد: ما با اقدامات پیش بینی شده توانستیم ابتلا به بیماری کرونا را در استان زنجان سه هفته به عقب بیندازیم و از این فرصت برای تجهیز بیمارستان ها و تولید اقلام مورد نیاز استفاده کردیم به طوریکه هفته گذشته ۵۰۰ هزار ماسک توزیع شده است و از هفته آینده شرکت گلرنگ و ساینا اسپری های ضدعفونی کننده را به اندازه نیاز استان تولید و در اختیار تعاونی غذا و دارو قرار خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام عالی دولت در استان زنجان با بیان اینکه ۲ هفته بسیار سخت و حساس در پیش داریم، از مردم خواست توصیه ها را جدی بگیرند و بهترین راه برای کنترل شیوع بیماری کرونا، ماندن در منزل و پرهیز از حضور در بازار و مراکز خرید است.

حقیقی با بیان اینکه برای نوروز هیچ برنامه ای در استان نداریم و از پذیرش مهمان معذوریم تاکید کرد: نیروی انتظامی نباید اجازه ورود خودروهای سایر استانها به داخل شهر را بدهند و از شنبه تمام اماکن تاریخی، تفریحی، هتل ها و مهمانپذیرها تعطیل است.

استاندار زنجان گفت: جان مردم برای ما در اولویت است و اصناف نیز باید نهایت همکاری را برای تعطیلی واحدهای صنفی و مراکز پر تجمع به منظور حفظ سلامتی مردم انجام دهد و از معتمدین و علمای شهر نیز می خواهیم با توجه به سرایت و انتقال سریع این ویروس طبق بیانات رهبر معظم انقلاب به توصیه های پزشکی عمل کنند و لازم است نمازهای جماعت نیز در مساجد تا اطلاع ثانوی اقامه نشود.

برخورد با شایعه سازان فضای مجازی، جلوگیری از تجمعات و ازدحام مردم در خیابان ها و اماکن تجاری، نظارت بر نحوه پخت نان در نانوایی ها، تحت نظر داشتن زندان ها و پادگان ها و همچنین سوخت گیری خودروها توسط اپراتورهای پمپ بنزین از دیگر توصیه های استاندار زنجان به اعضای شورای تامین به کنترل بیماری کرونا در شهر بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز در این جلسه با قدردانی از تلاش کادر درمانی استان برای مقابله با بیماری کرونا در استان گفت: باید از امروز مسئولیت ها جدی تر گرفته شود و با توجه به هشداری که در این جلسه داده شد مردم خودشان باید تمام موارد را رعایت کنند چراکه مسئولان در حد توان در میدان هستند و خدمت رسانی می کنند.

حجت الا سلام علی خاتمی اظهار داشت: آرامش را در جامعه حفظ کنیم و با بالا بردن روحیه مردم و البته همراهی آنها و توجه به توصیه های بهداشتی و ایمنی می توانیم این ۲ هفته سخت را پشت سر بگذاریم.

برچسب‌ها کرونا استانداری زنجان فتح‌الله حقیقی مسکن پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا استانداری زنجان فتح الله حقیقی مسکن فتح الله حقیقی کرونا استانداری زنجان فتح الله حقیقی مسکن بیماری کرونا توصیه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۹۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند

دو مادر خانه‌دار روستایی دهه هشتادی که دارای ۳ فرزندند تقدیر و تجلیل شد توسط مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و استاندار زنجان تجلیل و تقدیر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، بیت‌الله برقراری، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر و نماینده تام الاختیار وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی امروز در سفر یک روزه وارد استان زنجان شد. وی در برنامه نخست با محسن افشارچی استاندار زنجان دیدار کرد.

نکته قابل توجه دیدار امروز این دو مسئول با یکدیگر اینجا بود که در این جلسه در راستای تشویق سیاست‌های فرزندآوری از دو مادر خانه‌دار روستایی دهه هشتادی که دارای 3 فرزند هستند تقدیر و تجلیل شد.

بیش از یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند

بیت‌اله برقراری در دیدار با استاندار زنجان اظهار داشت: پیش از روی کار آمدن دولت سیزدهم صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر یک میلیون و 300 هزار نفر بیمه شده داشت ولی در این دولت تاکنون یک میلیون و 13 هزار نفر عضو  جدید زیرپوشش این صندوق قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه بیمه‌های فراگیر نقش مهمی در فراهم کردن زمینه‌های لازم برای رفاه شهروندان است، اظهار کرد: در این حوزه با شتاب بیشتری در حال حرکت هستیم‌.
 
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر و نماینده تام الاختیار وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های تحقق اجتماعی گسترش شرایط بیمه‌ای است، با گسترش این بخش ما می‌توانیم در این حوزه به تحقق عدالت اجتماعی نزدیک شویم و این درحالی است که با استقرار دولت مردمی سیزدهم اقدامات بسیار موثری انجام شده است.

وی با بیان اینکه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت مردمی اقداماتی قابل توجهی انجام شده که نیاز به تبیین دارد، تصریح کرد: ایجاد یک میلیون شغل در سال بر اساس مستندات و طرح کالا برگ الکترونیکی از جمله این اقدامات شاخص است.

درد کارگران را درد خودمان می‌دانیم

محسن افشارچی استاندار زنجان نیز در این دیدار با بیان اینکه درد کارگران را درد خودمان می‌دانیم، گفت: حل مسائل کارگران از دغدغه‌های اصلی مدیریت استان است.

وی با بیان اینکه استان زنجان در شاخصهای مرتبط به حوزه کار و تولید رتبه های بالای کشور را به خود اختصاص داده است، افزود: زنجان در زمینه احیای واحدهای راکد رتبه دوم کشوری و در زمینه نرخ بیماری رتبه سوم کشور را از آن خود کرده است.

استاندار زنجان به گره‌گشایی از مسائل تعاونی های مشکل‌دار استان اشاره کرد و ادامه داد: در این خصوص نیز با همراهی مسئولان کشوری اقدامات مطلوبی تا کنون انجام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • آلودگی هوا باعث تشدید بیماری‌های زمینه‌ای می‌شود
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان