Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر با تقدیر از حمایت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: دستورات لازم برای انسداد ورودی سراب گاماسیاب نهاوند اخذشده و در حال حاضر ورودی سراب مسدود شده و به مسافران و گردشگران خدمات ارائه نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز بهترین راه پیشگیری از شیوع کرونا ویروس بنا به گفته متخصصان ماندن در خانه است، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و ورود بزرگان و ریش‌سفیدان روستاهای بخش مرکزی برگزاری مراسم ترحیم، نوعید و جشن به حداقل رسیده اما همچنان ضمن تقدیر از همراهی مردم تقاضامندیم برای بهبود شرایط زنجیره ارتباط انسان با انسان را قطع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار مرکزی نهاوند با اشاره به تعطیلی تمامی اماکن ورزشی نهاوند در حوزه بخش مرکزی، اظهار کرد: طی اقدامات صورت گرفته توسط اداره ورزش نهاوند و همچنین نظارت‌های بخشداری و دهیاران هیچ‌گونه فعالیت ورزشی در هیچ‌یک از اماکن صورت نمی‌گیرد.

صالحی ضمن تأکید مجدد بر رعایت بهداشت فردی و اجتماعی برای حمایت از پدران و مادران خود باهدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: امروز یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید در محلات به خصوص روستاها صورت گیرد بسیج جوانان و نوجوانان با بهره‌گیری از تجهیزات و ادوات کشاورزی برای ضدعفونی و گندزدایی معابر اصلی و فرعی در روستاها است چراکه دهیاران به‌تنهایی توان انجام این کار را به‌صورت مداوم ندارند.

وی تصریح کرد: امروز روحانیون و مداحان در بخش مرکزی باید بیش‌ازپیش به حمایت و همراهی‌های خود ادامه دهند و نسبت به فرهنگ‌سازی در راستای جلوگیری از برگزاری مراسم مختلف و همچنین بسیج امکانات و تجهیزات برای ضدعفونی کردن معابر اقدام کنند تا همه باهم بتوانیم بر ویروس منحوس کرونا غلبه کنیم.

کد خبر 4873168

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا آیت صالحی فرمانداری نهاوند بوشهر ایلام گرگان شهرکرد سیلاب قزوین ستاد مقابله با کرونا ماسک طبی احتکار شیراز بیرجند قربانیان کرونا مشهد بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی

به گزارش «تابناک»، حسین ایثارگر، جمعه شب به خبرنگار ایرنا اظهار کرد:‌ بارش تگرگ موجب آب افتادگی برخی منازل روستایی به ویژه در روستاهای "جنبذ" و "علی آباد سیدرحیم" از توابع بخش مرکزی این شهرستان شده است.

وی افزود:‌ گزارش های رسیده حاکی از آن است که سیلاب به بخشی از راه‌ های روستایی و بین مزارع و نیز محصولات کشاورزی منطقه آسیب رسانده است و در موردی حتی یکی از روستاییان با موتورسیکلت هنگام عبور از رودخانه گرفتار سیلاب شده بود، که با تلاش مردم راکب نجات یافت اما موتور وی را آب برده است.

فرماندار ششتمد گفت:‌ با توجه به تعطیلی جمعه، روز شنبه تیم های ارزیاب برای بررسی وضعیت مناطق روستایی مزبور و برآورد خسارات وارده به منطقه اعزام خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد:‌ منازل روستایی این شهرستان عمدتا دارای سازه های خشت و گلی است و با مصالح قدیمی و سنتی ساخته شده است که این می تواند در مواقع بارندگی شدید و بروز سیلاب آسیب زا باشد.

مرکز شهرستان تازه‌ تاسیس شِشتَمَد در ۲۴۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

ششتمد با وسعت سه هزار و ۷۸۶ کیلومتر مربع و ۲۴ هزار نفر جمعیت، دارای ۲ بخش مرکزی و شامکان، ۴۸ دهیاری و ۵۳ آبادی است.

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • لزوم افزایش فرهنگ‌سازی جهت تفکیک زباله از مبدا
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی