Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس بوکس گفت: متاسفانه بوکس مدتی است که با افت شدیدی مواجه شده است. اما باید صبر کرد تا کار تمام نماینده هایمان تمام شود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد قارونی، کارشناس بوکس درباره عملکرد تیم‌ملی ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک 2020 توکیو در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: متاسفانه بوکسورهای ما عملکرد قابل قبولی نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تنها وزنی که احسان روزبهانی حضور داشت و همه امید بالایی برای کسب مدال و سهمیه داشتیم با آن نتیجه مواجه شدیم. من بازیها را دیدم و واقعا روزبهانی مبارزه خوبی نداشت با اینکه سالها تجربه دارد و میدان دیده است.

او ادامه داد: در سایر وزن‌ها هم نتایج چندان جالبی ندیدم. متاسفانه بوکس مدتی است که با افت شدیدی مواجه شده است. اما باید صبر کرد تا کار تمام نماینده هایمان تمام شود و خیلی زود قضاوت نکنیم. چرا که بوکسورهای جوان ما پتانسیل خوبی دارند.

وی در پایان گفت: فقط این را باید بگویم که سایر بازیکن‌ها هم کم تجربه نبودند در همین مدت در چند مسابقه شرکت کردند و حتی اردوی مشترک داشتند که واقعا هم به اندازه یک مسابقه ارزش داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بوکس تیم ملی بوکس فدراسیون بوکس المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۰۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید امیری در لیست خروج تابستانی پرسپولیس

وحید امیری در برنامه فصل آتی پرسپولیس قرار ندارد و این ستاره پابه سن گذاشته در نقل‌وانتقالات تابستانی، احتمالا به تیم دیگری خواهد رفت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ شنیده می‌شود که وحید امیری فصل آتی، با پیراهن خیبر خرم‌آباد در لیگ برتر بازی خواهد کرد تا دین خود را به استان زادگاهش ادا کند.

کاپیتان دوم پرسپولیس بعداز مصدومیت قبل از جام جهانی، نتوانست در قطر نمایش های درخشانش را تکرار کند و کی‌روش مهره محبوب خود را آماده ندید. امیری اما قبل از جام ملت‌های آسیا هم مصدوم شد و بار دیگر یک میدان مهم تیم ملی را از دست داد و ماه‌ها نتوانست برای پرسپولیس به میدان برود.

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد او در پازل تاکتیکی سرمربی برزیلی قرار ندارد و اوسمار در صورت تمدید قرارداد تمایل دارد، بازیکنان جوان تر را به خدمت بگیرد. مالکان جدید هم بعید است نظری غیر از این داشته باشند.

دیگر خبرها

  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • حمایت تمام قد وزیر کشور از قرارداد زاکانی با چینی ها /تهران تقسیم می شود؟
  • وحید امیری در خروجی پرسپولیس+ تیم فصل بعد
  • وحید امیری در لیست خروج تابستانی پرسپولیس
  • خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه
  • تحول خوبی در بوکس کشور ایجاد شده است/ همدان استعدادهای خوبی دارد
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • مستاجران مراقب کلاهبرداری در سامانه خودنویس باشند
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!