Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، هیلاری کلینتون نامزد دموکراتها در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 در آمریکا در تازه‌ترین مصاحبه خود با «فرید زکریا» مجری شبکه سی ان ان تاکید کرد که جو بایدن همان مسیری را می‌رود که من در دوره قبلی رفتم. 

وی در مصاحبه با سی ان ان گفت: «چیزی که پیروزیهای بایدن در سه شنبه بزرگ نشان داد ایجاد نوعی ائتلاف است که من در سال 2016 درست کرده بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

کلینتون افزود: «این یک ائتلاف گسترده است. بیشتر کارهایی که برای سه شنبه بزرگ نیاز بود را من انجام دادم و این روند تا آخر ادامه داشت. جوبایدن هم دقیقا همان کار را می‌کند، جمع کردن ائتلافی پر انرژی از رای دهندگان.»

براساس گزارش سی ان ان، بایدن که کمی از رقبا عقب افتاده بود در انتخابات سه شنبه بزرگ که هفته گذشته انجام شد همه را شگفت زده کرد و از «برنی سندرز» پیش افتاد. هیلاری کلینتون نیز در اولین سه شنبه بزرگ در ژوئن 2016 همین روند را مقابل سندرز تکرار کرده بود. 

هیلاری کلینتون که در نهایت رقابت را به «دونالد ترامپ» واگذار کرد در ادامه مصاحبه خود گفت: «اگر سندرز نامزد دموکراتها شود من قطعا از وی حمایت می‌کنم هرچند که مطمئن نیستم سندرز چنین درخواستی از من داشته باشد. با این حال وی گفت که جو بایدن احتمالا نامزد موثرتری برای دموکراتها خواهد بود.» 

وی اضافه کرد، همانطور که قبلا نیز گفته‌ام، فکر نمیکنم که سندرز قویترین نامزد دموکراتها در مقابل دونالد ترامپ باشد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: سه شنبه بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۱۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ سید نظام الدین موسوی گفت: از ۳۰ نامزد ائتلاف امناء در دور اول انتخابات ۷ نفر انتخاب و ۱۵ نفر نفر نیز به دور دوم راه پیدا کردند.

بیشتر بخوانید؛ چرا انتخابات ۴۵ صندلی باقی مانده مجلس دوازدهم اهمیت زیادی دارد؟

وی افزود: با تصویب شورای مرکزی ائتلاف تمامی ۱۵ نامزد راه یافته فهرست ائتلاف به دور دوم، در این مرحله نیز در لیست امناء قرار دارند.

وی تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه آقای مهدی شریفیان در اطلاعیه ای رسما اعلام کرد که خود را متعهد به رویکردهای ائتلاف امنا در مجلس آینده می داند، با تصویب شورای مرکزی حضور وی به عنوان نفر شانزدهم فهرست امناء در دور دوم قطعی شد.

دبیر شورای مرکزی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (امناء) در ادامه اسامی کامل ۱۶ نفر ائتلاف انتخاباتی امنا در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس را به این شرح اعلام کرد:

۱- سید نظام الدین موسوی
۲-احمد نادری
۳- ابراهیم عزیزی
۴-پیمان فلسفی
۵-سمیه رفیعی
۶-ابوالفضل ظهره وند
۷-محمد سراج
۸-ابوالقاسم جراره
۹-زینب قیصری
۱۰-ریحانه اخلاقی
۱۱-صالح اسکندری
۱۲-سید مرتضی محمودی
۱۳-بیژن نوباوه وطن
۱۴-حسین صمصامی
۱۵-مجتبی رحماندوست
۱۶-مهدی شریفیان

انتهای پیام/

کد خبر: 1229360 برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • اسلامی: شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک یکشنبه در استان تهران برگزار می‌شود
  • انتقاد تند برنی سندرز از سیاست‌های بایدن درباره فلسطین
  • انتقاد تند «برنی سندرز» از سیاست‌های بایدن درباره فلسطین
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده