Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@07:24:16 GMT

DH؛ رضایی در شارلروا نمی ماند

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۱۸۷۹

DH؛ رضایی در شارلروا نمی ماند

ستاره ایرانی با درخشش خیره کننده در این فصل از ژوپیرلیگ دوباره به یکی از ستاره های مطرح فوتبال باشگاهی بلژیک تبدیل شده است.

به گزارش "ورزش سه"، دو فصل قبل وقتی سران باشگاه بروژ با هزینه ای بالغ بر 5 میلیون یورو در آخرین روزهای نقل و انتقالات کاوه رضایی را به خدمت گرفتند این بازیکن تبدیل به گران ترین جابه جایی ژوپیرلیگ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در آن سال کاوه نتوانستند آهنگر خوبی در راه دفاع از قهرمانی بروژی ها شود تا در نهایت با شکستی بزرگ به صورت قرضی به شارلروا خانه اول خود بازگردد.


این بازگشت اما دوباره او را به ستاره ای درخشان در آسمان فوتبال باشگاهی بلژیک تبدیل کرد، جایی که شارلروا با گلزنی های او همین طور بازیسازی دیگر ستاره ایرانی(علی قلی زاده) در جنگ برای نایب قهرمانی به رقیبی ترسناک برای مدعیان فوتبال بلژیک تبدیل شد. 12 بار گلزنی در کنار 5 پاس گل او را در کنار نیکولسون پدیده جدید شارلروا به زوج مرگبار فوتبال بلژیک تبدیل کرد چون روی هم 20 بار موفق به گلزنی شده اند.

 

 

 

سایتdhnet  با تمجید از این زوج نوشت:« در بازی شنبه گذشته شارلروا با خنت شاهد زوج طلایی رضایی و نیلکسون در خط حمله شارلروا بودیم. این دو بازیکن در این فصل 5 بازی در کنار یکدیگر در خط حمله با تاکتیک 4-4-2 بازی کردند که در تمام بازی ها نشان دادند زوج مکمل هم هستند». در ادامه این مقاله نویسنده با تعریف دوباره از کاوه مدعی شد نمایش او در این فصل بار دیگر ثابت کرد بروژی ها نباید به سادگی او را از دست بدهند از همین رو از حالا باید او را مرد تازه وارد اردوی صدرنشین بلژیک در تابستان پیش رو نامید چون بعید است بروژ اجازه ماندن ستاره 5 میلیون یورویی در شارلروا را صادر کند.

شارلروا کاوه رضایی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شارلروا کاوه رضایی بلژیک تبدیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۱۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در حالی که دو بار با اختلاف دو گل از الومینیوم پیش افتاد، در نهایت نتوانست این تیم را شکست دهد و در ضربات پنالتی مغلوب آلومینیوم شد و از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار رفت. دانیال اسماعیلی‌فر و وحید امیری دو ستاره‌ای بودند که در این بازی پنالتی خراب کردند و باعث حذف پرسپولیس شدند. با این حال از آنجاییکه امیری پنالتی حساسی را خراب کرد، خیلی‌ها او را مسبب شکست پرسپولیس در اراک می‌دانند. پرسپولیس در سال‌های اخیر سابقه شکست در ضربات پنالتی و حذف در جام حذفی را زیاد داشته و در این راه ستاره‌های زیادی هم پنالتی خراب کردند.

همانطور که در همه جای دنیا و در بزرگترین باشگاه‌های فوتبال دنیا، ستاره‌های گرانقیمت پنالتی خراب می‌کنند، این موضوع امری جدانشدنی از فوتبال است و خیلی از بزرگان فوتبال ایران و جهان هم در طول دوران بازی خود پنالتی خراب کردند. در همین پرسپولیس و طی سال‌های اخیر، ستاره‌های زیادی مثل کریم باقری، احمد نوراللهی، شیث رضایی، علی علیپور، عیسی آل‌کثیر، مهدی عبدی، کمال کامیابی‌نیا، محمدرضا خلعتبری، حسین ماهینی و سهراب انتظاری در جام حذفی پنالتی خراب کردند و باعث شکست تیمشان شدند.

حالا وحید امیری و دانیال اسماعیلی‌فر به این جمع اضافه شدند که با خراب کردن پنالتی‌شان در جام حذفی، باعث شکست پرسپولیس می‌شوند. هرچند اوسمار می‌توانست در انتخاب پنالتی زنان تیمش تصمیم بهتری بگیرد و مثلا به امیری که هیچوقت پنالتی‌زن خوبی نبوده و سابقه خراب کردن پنالتی را هم داشته، پنالتی ندهد؛ با این حال خراب کردن پنالتی در فوتبال امری است اجتناب ناپذیر.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم