Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام هیات گذرگاه‌های مرزی عراق ، این کشور پنج مرز زمینی خود با ایران را به صورت موقت از روز گذشته تا یک هفته بست و در حال حاضر مرزهای مشترک با اقلیم کردستان عراق باز است.

به گزارش ایسنا، این اقدام دولت عراق با هدف افزایش تجهیزات بهداشتی در مرزهای زمینی برای مبارزه با شیوع کرونا و اقدامات پیشگیرانه بهداشتی و افزایش کنترل‌های مرزی به مدت یک هفته صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام مسئولان گمرکات مرزی ایران، رایزنی‌ها و مذاکرات برای تجهیز سریع مرزها به امکانات بهداشتی و بهبود کنترل‌ها میان دو طرف در حال انجام است و پیشنهاداتی به طرف عراقی اعلام شده تا مدت زمان یک هفته‌ای به چند روز کاهش یابد.
 
بر اساس اعلام هیات گذرگاه‌های مرزی عراق، پنج مرز زمینی شلمچه، شیب، زرباطیه، منذریه و مندلی میان ایران و عراق از روز گذشته بسته شدند و این گذرگاه‌ها از هشتم مارس تا ۱۵ مارس بسته خواهند بود.

طبق اعلام گمرک ایران، مرزهای مشترک ایران و عراق در منطقه اقلیم کردستان عراق همچنان باز است، اما تردد کامیون‌ها در این مرزها با ترافیک همراه شده است.

همچنین با تدابیر مسئولان گمرکات مرزی، تمرچین پیرانشهر، باشماق مریوان و پرویزخان، شیفت‌های کاری کارکنان افزایش پیدا کرده و در گمرکات تمرچین و باشماق کارکنان گمرک بعد از نیمه شب هم خدمات گمرکی ارائه می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس گمرك كردستان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۳۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک مرزبان در کردستان در پی تیراندازی افراد ناشناس

به گزارش صدای ایران از انتخاب،پلیس اعلام کرد: در پی تیراندازی افراد ناشناس به برجک نگهبانی در هنگ مرزی بانه سرباز وظیفه «فرزین دلیان» اهل کرمانشاه به فیض عظیم شهادت نائل شد.

تیراندازی افراد ناشناس از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت مأموران پاسگاه مرزی هنگ ژال، صورت گرفته که متاسفانه، علاوه بر شهادت یکی از کارکنان وظیفه، دو سرباز وظیفه و یک کادر دیگر نیز مجروح شدند که جهت سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

بررسی‌ها جهت روشن شدن زوایای این جنایت ادامه دارد که اطلاعات تکمیلی، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شهادت یک سرباز وظیفه مرزبان در کردستان
  • هر شانه تخم مرغ چند؟
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • شهادت یک مرزبان در کردستان در پی تیراندازی افراد ناشناس
  • بازگشایی گذرگاه بیت حانون در شمال غزه پس از هفت ماه
  • در دیدار روسای گمرکات ایران و عراق چه گذشت؟
  • ترانزیت خارجی ۷ میلیون تن کالا میان ایران و عراق در سال گذشته
  • توافقات جدید گمرکی ایران و عراق برای تسهیل تجارت
  • توافقات جدید گمرکی میان ایران و عراق برای تسهیل تجارت
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود