Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سیدعلی ضیا اعلام کرد روند انتخاب چهره مردمی سال ۹۸ برای حفظ سلامت مردم به اوایل سال آینده موکول شده، اما ویژه برنامه تحویل سال «فرمول یک» از ۲۴ اسفند روی آنتن خواهد رفت. تاریخ انتشار: 11:47 - 19 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۴۱۱۱ به گزارش 'گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی برنامه فرمول یک، سیدعلی ضیا تهیه کننده و مجری «فرمول یک» درباره وضعیت طرح انتخاب چهره مردمی پس از شیوع کرونا در کشور اعلام کرد: شورای سیاست گذاری چهره مردمی سال و مدیر شبکه یک به جهت شیوع کرونا و مشکلاتی که در کشور پیش آمده تصمیم گرفتند معرفی قهرمانان و چهره‌های مردمی را به سال آینده موکول کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ این موضوع نیز به زودی اعلام خواهد شد.   وی افزود: از آنجایی که بسیاری از این چهره‌ها باید از شهرستان‌های مختلف به تهران می‌آمدند یا ما به شهرستان‌ها می‌رفتیم تا مستند زندگی این عزیزان ساخته شود، حساسیت‌های موجود عملا چنین اجازه‌ای به ما نمی‌داد. این روز‌ها تاکید وزارت بهداشت بر سفر نکردن است و ما هم تابع این رویکرد هستیم. بیشتر بخوانید: برای مشاهده برنامه‌های آخر هفته تلویزیون اینجا کلیک کنید مجری باسابقه تلویزیون یادآور شد: به هر حال برای حفظ سلامت مردم چهره مردمی سال ۹۸ را در ابتدای سال ۹۹ برگزار خواهیم کرد. اینگونه مردم می‌توانند راحت‌تر با این قهرمانان ارتباط بگیرند. اما اگر این تاخیر رخ نمی‌داد به جهت مشکلاتی که بابت کرونا وجود دارد پوشش خبری چهره مردمی ممکن بود با پوشش حداکثری خود برگزار نشود و از آنجایی که می‌خواستیم از همه ظرفیت‌ها برای مردم استفاده کنیم به این تاخیر رضایت دادیم.   ضیا همچنین اعلام کرد: از ۲۴ اسفند تا یک فروردین ویژه برنامه «فرمول یک» برای تحویل سال را با رویکرد امیدبخشی و شادی برای مردم ایران خواهیم داشت. ان شاءالله در سال آینده نیز پرتوان در کنار مردممان قرار بگیریم تا چهره مردمی سال را معرفی کنیم.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا رسانه ملی صدا و سیما چهره مردمی سال سال آینده فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۳۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی

در این دیدار چهره به چهره، مالک رحمتی به مشکلات ۲۵ نفر از مردم استان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

تامین سرمایه در گردش، تخصیص ارز، بدهی بانکی، مشکلات مالی و اختلاف با شهرداری مهمترین مسائل مطرح شده ملاقات کنندگان با استاندار آذربایجان شرقی بود.

امسال ۱۴۵ نفر در دیدار‌های مردمی با استاندار مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم