Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@15:49:12 GMT

اجرای دیوارنگاره‌های نوروزی در هشت منطقه شهر قم

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۳۹۶۳

اجرای دیوارنگاره‌های نوروزی در هشت منطقه شهر قم

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم از اجرای دیوارنگاره‌های نوروزی در هشت منطقه شهر قم خبر داد.

به گزارش ایمنا، سیدمحمد موسوی‌منش با اشاره به پروژه‌های نوروزی سازمان زیباسازی، اظهار کرد: امسال در هشت منطقه شهر دیوارنگاره‌های نوروزی اجرا و اکران خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه طرح‌های این نقاشی‌ها خروجی فراخون شهرنگار سه است، تصریح کرد: با تلاشی که طی سه سال اخیر در فراخوان‌های شهرنگار صورت گرفته امسال طرح‌های فاخر و خوبی به جشنواره رسیده و در نهایت پذیرفته شده است که در سطح شهر اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم از به روزرسانی ۱۲۰ المان مناسبتی سرو در سطح شهر خبر داد و افزود: به مناسبت نوروز ۵۰ المان گنجشک بهاری در شهر اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه ۵۵ المان سنوات گذشته و ماندگار نیز برای اکران نوروزی به روزرسانی خواهد شد، گفت: چندالمان ماندگار هم شامل المان شهدای آتش نشان در منطقه هشت، امام رضا (ع) در بلوار امام رضا (ع)، چهل سالگی انقلاب در باغ موزه دفاع مقدس هم اکران می‌شود.

موسوی‌منش خاطرنشان کرد: المان نقش برجسته بعثت در زیرگذر بعثت نیز اجرا شده و در زیرگذر بسیج هم المان نقش‌برجسته در فاز اول تکمیل شده است.

کد خبر 414082

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر کلانشهر قم نوروز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۳۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک حقوق‌دان: احتمالا حکم اعدام توماج صالحی لغو شود

به گزارش خبرآنلاین،‌نوروزی،‌ حقوق‌دان گفت: من تصورم این است واحتمال می‌دهم که حکم توماج در دیوان نقض می‌شود.

او افزود: اینطور که یکی از وکلای توماج صالحی گفت حتی فرصت ایشان در دادگاه خیلی کم بوده که بخواهد از خودش دفاع کند.

نوروزی گفت: اینکه اتهامات توماج صالحی چطور منجر به فساد فی‌الارض و صدور حکم اعدام شده را باید دادگاه رسیدگی کننده پاسخ دهد. وقتی سیاست درامر قضا مداخله داشته باشد تبعیض هم نتیجه آن خواهد بود.

او ادامه داد: امیدوارم امیرحسین مقصودلو (تتلو) هم با مجازات سنگین روبرو نشود. ولی مسئله این است که درفرایندهای قضایی چندگانگی دیده شده مثلا درحوزه مطبوعات بعضی از روزنامه‌نگارها با ساده‌ترین مطالب بازداشت و محکوم شدند.

نوروزی گفن: ولی کسانی هستند که زیان‌بارترین مطالب را می‌گویند یابدترین اقدامات مثل انتقال زمین را انجام می‌دهند و کسی با آن‌ها کاری ندارد یا همین که شخصی گفت ایران آماده تولید بمب اتم است، ولی هیچ کس با اوکاری نداشت.

او ادامه داد: سلیقه‌ای اجرا شود، ولی تجربه امروز جامعه ایران این است که بله، قانون را سلیقه‌ای اجرا می‌کنند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899620

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • اجرای پویش «پای تختی هستیم» در پایتخت
  • دیوارنگاره‌ای به یاد «ماسا»
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • یک حقوق‌دان: احتمالا حکم اعدام توماج صالحی لغو شود