Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد اردوی راهیان نور امسال به صورت مجازی و با عنوان « با پای دل» برگزار خواهد شد و دانشجویان در این برنامه با پای دل به یادمان‌های دفاع مقدس سفر می‌کنند.

اردوی راهیان نور دانشجویی هر ساله در چنین روزهایی و در حوالی اسفند ماه با حضور دانشجویان دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شد که امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و لغو شدن اردوی راهیان نور جهت پیشگیری از گسترش بیماری، دانشجویان دانشگاه شاهد سعی کردند بستری فراهم کنند تا دانشجویان بتوانند به صورت مجازی از معارف شهدا بهره‌مند شوند و این بار با دل و روح خود به مناطق جنگی سفر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد اردوی راهیان نور امسال به صورت مجازی  و با عنوان « با پای دل» برگزار شده و دانشجویان به صورت مجازی در این برنامه روزانه به یک یادمان دفاع مقدس سفر می‌کنند.

بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد در این سفر مجاز روزانه برنامه‌هایی از جمله معرفی یادمان، خاطره شهید، روایتگری، وصیت نامه شهید صوت شهدا و... را ارائه می‌کند.

بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد از همه دانشجویان و عاشقان شهدا دعوت کرد تا با آیدی ba_paye_del@ در این سفر معنوی شرکت کرده تا با یادمان های دفاع مقدس و معارف شهدا آشنا شوند.

علاقمندان می توانند تیزر سفر مجازی راهیان نور را در ادامه مشاهده کنند.

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس راهیان نور دانشجویان دانشگاه بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد اردوی راهیان نور صورت مجازی دفاع مقدس پای دل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۴۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه‌های تفحص شهدا موفق شدند اردیبهشت ماه امسال پیکرهای مطهر ۵ شهید دوران دفاع مقدس را در منطقه عملیاتی شلمچه مربوط به تک دشمن در سال ۶۷ تفحص نمایند.

ویدئوی مربوط به این عملیات تفحص را در ادامه تماشا کنید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • فیلم| کدام دانشگاه‌های آمریکا شاهد برگزاری اعتراضات دانشجویی در حمایت از غزه است؟
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • ببینید | کدام دانشگاه‌های آمریکا شاهد برگزاری اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد