Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@12:43:30 GMT

تمدید ثبت نام در برنامه دستیار پزشک پژوهشگر

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۴۶۶۲

فرصت جدید ثبت نام در فراخوان برنامه پزشک پژوهشگر به دلیل تغییر زمان آزمون دستیاری پزشکی، در فروردین ماه ۹۹ ارائه می شود.

به گزارش مهر، هفتمین فراخوان جذب جهت برنامه دستیار پزشک پژوهشگر ۱۳۹۹ از اول تا دهم اسفندماه ۹۸ انجام شد. اما به دنبال لغو آزمون دستیاری در اسفندماه ۹۸ و موکول شدن آن به اردیبهشت ۹۹، فراخوان پذیرش دستیار پزشک پژوهشگر در نیمه دوم فروردین ۱۳۹۹ مجدد تمدید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرم ثبت نام در دوره پزشک پژوهشگر در سامانه واحد توسعه ظرفیت تحقیقات علوم پزشکی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به نشانی rcd.research.ac.ir قرار دارد و در نیمه دوم فروردین ماه ۹۹ داوطلبان می توانند آن را تکمیل کنند.

پس از ثبت نام، مصاحبه در مدت زمان اعلام شده انجام خواهد شد.

محور اصلی فعالیت های برنامه پزشک پژوهشگر، کسب دانش و مهارت های بالینی و پژوهشی بطور همزمان و هدفمند در یک حیطه خاص از علم پزشکی است.

برنامه پزشک پژوهشگر مقطع جدید دانشگاهی نبوده و برنامه آموزشی (کاریکولوم) آن عملا ترکیبی از محتوای دوره تخصصی یا فوق تخصص/ فلوشیپ بالینی به علاوه دوره PhD by Research است.

کلیه قوانین حاکم بر آموزش دوره تخصص و یا فوق تخصص/فلوشیپ های بالینی و همچنین دوره PhD by research در برنامه پزشک پژوهشگر نیز اعمال می شود مگر آنکه در این آئین نامه بصورت دیگری آمده باشد.

پذیرش دستیاران این برنامه در قالب ظرفیت استعدادهای درخشان و یا مازاد بر ظرفیت ورودی دوره های تخصصی یا فوق تخصصی در دانشگاه های کشور خواهد بود.

شرکت در برنامه پزشک پژوهشگر برای دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی کاملا ً‌اختیاری است.

هیچگونه محدودیتی در نوع استخدام (پژوهشی، آموزشی، و یا درمانی) برای فارغ التحصیلان برنامه پزشک پژوهشگر در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی وجود ندارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران قوه قهریه ملک سلمان فاطمه رهبر سیمین دانشور شهید همت دامنه نوسان قیمت سهام روز پدر ثبت نام دستیار پزشک تمدید کروناویروس کرونا در ایران قوه قهریه ملک سلمان فاطمه رهبر سیمین دانشور شهید همت دامنه نوسان قیمت سهام روز پدر برنامه پزشک پژوهشگر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۴۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، دبیر ستاد اقامه نماز استان گفت: دوره تخصصی نماز ویژه دبیران ستاد اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
حجت الاسلام کریمی هدف از برگزاری این دوره را بیان شیوه‌های دعوت به نماز در دستگاه‌های اجرایی و آموزش ابتدایی معارف نماز در دستگاه‌های اجرایی دانست.
وی گفت: امسال این دوره یک روزه با همکاری اساتید مرکز تخصصی نماز کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • تفسیر یک ضرب‌المثل در برنامه تلویزیونی | این ضرب‌المثل درباره افراد متظاهر است | ویدئو
  • پرورش پلیس تخصصی برای بخش های گوناگون امنیت
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • نشست واکاوی برنامه‌سازی قرآنی برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان