Web Analytics Made Easy - Statcounter

پولاد خبر داد: نخستین جشنواره منطقه ای شعر آیینی باب الهدای که با حضور هنرمندان شاعر از استان های فارس، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، کرمان، هرمزگان به میزبانی استان بوشهر برگزار گردیده امروز وارد مرحله داوری شد.

«علیرضا پولاد» روز دوشنبه (۱۹ اسفند) در حاشیه شروع مرحله داوری نخستین جشنواره منطقه ای شعر آیینی باب الهدای که در ساختمان مرکزی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر برگزار شد در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بوشهر، اظهار داشت: این جشنواره با توجه به ماموریت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با موضوع سیره و ابعاد شخصیتی حضرت امام هادی (ع)  برگزار گردیده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با اشاره به حضور هنرمندان شاعر 6 استان کشور در این جشنواره افزود: نخستین جشنواره منطقه ای شعر آیینی باب الهدای با حضور هنرمندان شاعر از استان های فارس، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، کرمان، هرمزگان به میزبانی استان بوشهر برگزار شده است.

 

وی با بیان اینکه فراخوان این جشنواره در تاریخ ۲۴ بهمن ماه سال جاری اعلام و مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۵ اسفند ماه بوده است اظهار داشت: امروز با حضور عبدالله رئیسی، رئیس انجمن شعر استان بوشهر و محمد رضا رازقی کارشناس علوم  ادبیات عرب مرحله داوری نخستین جشنواره  منطقه ای شعر آیینی باب الهدای آغاز شد.

 

پولاد ادامه داد: پس از پایان مرحله داوری و مشخص شدن ۶ اثر برتر و برگزیده از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر به شاعران برتر این جشنواره جوایز ارزنده ای تعلق خواهد گرفت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر یادآور شد: پیش از این با توجه به تصمیمات اتخاذ شده، بنا بر این بود که مراسم اختتامیه این جشنواره روز ۱۳ اسفند در استان بوشهر برگزار گردد که متاسفانه با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم مقابله و پیشگیری از انتقال این ویروس و ممنوعیت برگزاری مراسمات و همایش ها در استان بوشهر اختتامیه این جشنواره لغو گردید.

 

وی خاطر نشان کرد: به زودی و پس از پایان مرحله داوری نفرات برتر این جشنواره در پرتال اطلاع رسانی بچه های مسجد معرفی خواهند شد.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره شعر آئینی جشنواره باب الهدی استان بوشهر خبرگزاری شبستان استان بوشهر برگزار نخستین جشنواره مرحله داوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۴۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگرافزود: این  بسته های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

وی تصریح کرد نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته ها در جامعه هدفی. اعضای کمیته امداد امام. بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر بیان کرد: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته های گوشت را آماده کرده  ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم استکه جمعا ۱ تن میباشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌باِشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد
  • فرهاد قائمیان: رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره امام رضا(ع) شاهدیم/ اعطای جایزه ویژه «غزه» برای نخستین بار