Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا شهابی صبح دوشنبه در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: مجموعه سلامت خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا است و امیدواریم با ایثار و درایت کارکنان مجموعه سلامت، بیماری کرونا هر چه زودتر در کشور و استان بوشهر مهار شود.

وی تصریح کرد: مجموعه بسیج با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و به‌کارگیری نیروهای بسیج، برای هرگونه مشارکت در زمینه‌های بیماریابی، گندزدایی، نظارت، تولید و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده و اعزام نیروهای خدمت رسان اعلام آمادگی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: سپاه شهرستان بوشهر در بحث تأمین نیروی انسانی در صورت نیاز به ضدعفونی و گندزدایی در سطح خیابان‌ها، اماکن دولتی، مدارس و بیمارستان‌ها در کنار دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه‌ها اعلام آمادگی کامل می‌کند تا عملیات ضدعفونی و گندزدایی را انجام دهد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان بوشهر استفاده از ظرفیت بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۴۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ایزدپناه ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می باشند.

وی گفت: از هم استانی های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جدا خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی اماده پاسخگویی به هموطنان است.

کد خبر 6093241

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی آفریقای مرکزی برای توسعه همکاری‌های معدنی با ایران
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • آمادگی ایران برای همکاری صنعتی با آفریقا/ رابطه برد_برد می‌خواهیم
  • کورت انگل برای بازگشت به WWE اعلام آمادگی کرد
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • اعلام آمادگی وزارت دفاع برای همکاری با زیمباوه
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن