Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@01:42:11 GMT

جبهه مبارزه با کرونا در شرق گیلان گسترده می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۵۰۷۷

جبهه مبارزه با کرونا در شرق گیلان گسترده می شود

 با گذشت بیش از دو هفته بهت انگیز از شناسایی ویروس کرونا در گیلان ، جبهه ای  به وسعت شهرستان های لاهیجان ، سیاهکل ، رودسر ، لنگرود و آستانه اشرفیه در مقابله با خطر ویروس مهاجم و خطرناک کرونا شکل گرفته است .

با افزایش آگاهی از طریق شبکه های مجازی و رسانه های گروهی ترس ها فرو ریخته است ، عزم ها جزم شده و همبستگی ملی بین اقشار مختلف جامعه رو به افزایش است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرق گیلان به جبهه گسترده از روستا و شهر به کارزار مقابله با ویروس منحوس کرونا تبدیل شده است ، زنگ فراخوان عمومی آموزش و شناسایی این دشمن نامرئی در همه جا نواخته شده است ، در این رزمایش عمومی هرکس باید در خانه بماند و یا به کمک گروه های امدادی بشتابد.

در شهرها مردم توصیه به ماندن در خانه می شوند و در روستاها دهیاران ، اعضای شوراها و دیگر گروه های مردم نهاد بطور خودجوش در حال خرید و تهیه ماسک و دیگر وسایل حفاظتی و توزیع آن در بین مردم هستند.

فرمانداران و مسئولان این شهرستان ها بطور اکید از مردم می خواهند در خانه بمانند و موارد بهداشت فردی و عمومی را رعایت کنند و در برخی موارد حتی به برخوردهای قهری هم اشاره شده است .

ضدعفونی کردن ادارات و اماکن عمومی شهرها و روستاها از جمله پاسگاه های انتظامی، مراکز بهداشتی درمانی، خانه های بهداشت، مساجد، بانک ها ، خیابان ها و خودروهای همگانی در دستور کار شهرداری ها و نیروی های نظامی قرار گرفته است.

جمعیت هلال احمر شهرستان های شرق گیلان نیز آمادگی خود را جهت جذب نیروهای داوطلب برای کمک به کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اعلام کرده  این جمعیت  از همه داوطلبان خواسته است  برای حمایت از تیم‌های درمانی و کمک به کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا جهت آموزش همگانی به کارزار مقابله با کرونا به پیوندند.

 غلغله های همیشگی بر پا نیست ، هر کوی و برزن ، شهر و روستا رنگ کرونایی به خود گرفته است ، بیشتر مردم در خانه مانده اند و کودکی در کوچه و خیابان دیده نمی شود ، از  بازی ها و خنده های کودکانه در کوچه و پس کوچه ها و پارکها خبری نیست ، شهرها خلوت ، خیابان در سکوت، ازدحام و ترافیک  های خسته کننده خیابان ها بی معنی است ، گویی همه چیز در سکوت وآرامش پس از طوفان  فرو رفته است .

دهیاری و اعضای شورای اسلامی روستایی بطور خودجوش توزیع آرد سهمیه دولتی برای پخت خانگی نان به منظور جلوگیری از مراجعه به شهرها برای تهیه نان، توزیع ماسک پارچه ای دست دوز و با قابلیت شستشو، خرید وتوزیع دستکش ، سم پاشی و ضد عفونی روستا ، جلوگیری از مراجعه غیر ضرور به شهر را در دستورکار خود قرار داده اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بازی جمعیت هلال احمر شورای اسلامی ماسک مردم نهاد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۵۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه جبهه ایستادگی ایران اسلامی استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف و شهید پرور استان زنجان به برای خلق حماسه‌ای سیاسی و انقلابی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۱۴۰۲، از مردم شریف، نجیب و ولایت‌مدار استان دعوت به عمل می‌آید با حضور حداکثری در دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در پای صندوق‌های رأی، امیدواریم با خلق حماسه‌ای دیگر نماینده شایسته و قابل اعتماد از طرف مردم شریف این حوزه‌ها به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند.

لذا بدینوسیله این جبهه حمایت خود را از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان در حوزه انتخابیه زنجان و طارم، حاج محمد اسماعیلی و در حوزه انتخابیه خدابنده، سعید رفیعی اعلام می‌دارد.

کد خبر 6096813

دیگر خبرها

  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • حمایت جبهه فرهنگی یزد از اجرای طرح نور
  • شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • تصاویر آخرالزمانی از آتش سوزی عظیم گیلان
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره جنگ با ایرانی‌ها (فیلم)
  • شمارش معکوس برای تقسیم تهران /استان های غربی و شرقی با محوریت کدام شهرها تشکیل می شود؟