Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:41:28 GMT

باشگاه‌های بدهکار تا 9 اردیبهشت وقت دارند

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۵۸۶۲

باشگاه‌های بدهکار تا 9 اردیبهشت وقت دارند

سرپرست برگزاری رقابت های لیگ برتر معتقد است از سال پیش آنها در جریان جرائم استقلال و پرسپولیس، به خاطر شاکایات دو مربی خارجی این تیم بودند. 

به گزارش "ورزش سه"، سهیل مهدی که این روزها با حفظ سمت قبلی به عنوان سرپرست برگزاری رقابت های لیگ فوتبال در سازمان لیگ مشغول به کار است درباره بدهی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به سرمربیان سابق و خارجی خود گفت: اگر ابلاغ این جرائم در روزهای اخیر به دست دو باشگاه رسیده است ما در سازمان لیگ برتر در جریان این موضوع بودیم و می دانستیم به زودی این ارقام به سرخابی ها عنوان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

او در این باره ادامه داد: به هرحال وقتی شفر و برانکو قراردادهای خود را با استقلال و پرسپولیس فسخ کردند نامه آن را به ما هم دادند و به همین دلیل ما هم در جریان شکایات آنها از این دو تیم بودیم. حالا پس از مدتی که از رسیدگی به این دو پرونده گذشته است جرائم نهایی به هر دو باشگاه اعلام شده است. آقایان شفر و برانکو هر کدام یک نسخه از شکایات خود در کمیته انضباطی ای اف سی را در اختیار ما قرار داده بودند و به همین دلیل کار سختی نبود اگر بخواهیم در جریان جریمه این دو باشگاه قرار بگیریم. 

 

مهدی در این باره ادامه داد: پس از خروج این دو مربی از ایران، فرصت خوبی بود تا استقلال و پرسپولیس بتوانند نماینده های خود را نزد این مربیان بفرستند و بتوانند به توافق برسند تا شاید اندکی از مبالغ کمتر شود و یا به گونه ای دیگر پرداخت شود اما گویا این اتفاق نیفتاد. البته باید گفت تصور می شود این دو تیم صحبت هایی را هم با برانکو و هم با شفر داشته اند اما در نهایت نتوانستند به نتیجه مثبتی دست پیدا کنند و در نهایت توافقی هم بین طرفین ایجاد نشد تا این روزها این حکم را علیه دو باشگاه ببینیم. 

 

مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر درباره ادامه روند دادرسی این دو پرونده نیز گفت: باشگاه ها باید بدانند که یک فرصت دارند آن هم تا نهم اردیبهشت ماه است که تا آن زمان باید اعتراض خود را به رای صادر شده درباره طلب های شفر و برانکو ارائه کنند. در آن صورت فضا باز خواهد شد تا روز نهم شهریور ماه باشگاه ها بتوانند با طلبکار خود به توافق برسند تا مبلغی که اکنون حکم نهایی مطرح می شود طبق توافق با مربیان مورد نظر تغییر کند و در نهایت با توافق به پایان برسد. مبالغ مورد نظر تا زمانی که این پرونده‌ها در مهلت قانونی خود به سر می‌برد توسط مدیران مالی باشگاه ها حل می شوند. باشگاه در صورتی که بخواهد این بدهی را دارای تقسیط یا تخفیف کنند و یا برای بررسی نهایی به دادگاه cas بفرستند تا پیش از نهم اردیبهشت باید اعتراض خود به این رای را اعلام کنند تا در ادامه فرصتی ینج ماهه به آنها داده شود. 

 

مهدی در پایان گفت: مسئولان باشگاه های بدهکار بدانند که اگر بخواهند تغییری در احکام صادر شده بدهند باید از فرصت طلایی پنج ماهه خود استفاده کنند. آنها اگر درخواست تجدید نظری داشته باشند تنها در همین زمان می توانند این کار بکنند و یا از سوی دیگر اگر بخواهند رضایت مربی سابق را برای تقسیط، تخفیف و ... می توانند در همین بازه زمانی اقدام کنند. بنابراین باشگاه های بدهکار ایرانی در صورت که بتوانند در اقدامات مثبتی در روند پرونده خود ایجاد کنند باید تا روز نهم اردیبهشت ماه به طور رسمی روند رسیدگی به پرونده خود را آغاز کنند تا پس از آن مجوز مدت زمان بیشتری برای تعیین تکلیف با طلبکار خود داشته باشند.

سازمان لیگ برتر سهیل مهدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سازمان لیگ برتر سهیل مهدی استقلال و پرسپولیس دو باشگاه باشگاه ها لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۵۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشخوان روزنامه‌های ۱۲ اردیبهشت فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،پیشخوان روزنامه‌های چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت فارس را اینجا بخوانید.

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی ۱۴ اردیبهشت به افق شهرکرد
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • آخرین وضعیت راه‌های کشور پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • فیلم سیاه مرد بدهکار از زن طلبکار | این زن خودش خواست صمیمی شویم
  • رئیس شورای اسلامی شهر سمنان : اداره کل زندان‌ها از حساب شهرداری ۹۰۰ میلیون برداشت با آنکه به شهرداری بدهکار است
  • اوقات شرعی ۱۳ اردیبهشت به افق شهرکرد
  • روزنامه‌های پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • روزنامه‌های چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیشخوان روزنامه‌های ۱۲ اردیبهشت فارس
  • روزنامه‌های ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳