Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@10:32:57 GMT

سؤالات کرونایی خود را از این شماره بپرسید

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۵۹۷۹

سؤالات کرونایی خود را از این شماره بپرسید

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از پاسخگویی شبانه‌روزی به سؤالات مردم درباره ییماری کرونا از طریق شماره اختصاصی این مرکز خبر داد. ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶ اجتماعی پزشکی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم؛ مهندس طاهر موهبتی با بیان اینکه مرکز 1666 به سؤالات مردم درباره کرونا پاسخ می‌دهد، اظهار کرد: مرکز پاسخگویی این سازمان با ظرفیت 120 خط دایر و با استقرار پرستاران و پزشکان مجرب، به طور شبانه‌روزی آمادگی پاسخگویی به تماس‌ها، سؤالات و آموزش هموطنان در مورد بیماری کرونا را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران تاکید کرد: در صورتی که مردم به پیامک‌ها و کلیپ‌های آموزشی وزارت بهداشت در خصوص نحوه پیشگیری از بیماری کرونا توجه داشته باشند و به آن عمل کنند دچار مشکل ابتلا به بیماری و استرس نخواهند شد.

اقدامات جدید ایتالیا برای کاهش عواقب اقتصای کرونانماینده تبریز: دستگاه قضا با دست‌های پنهانی احتکار مواد ضدعفونی‌کننده برخورد کنددرخواست وزیر بهداشت برای تخصیص و ارسال 300 میلیون پیامک به مردم

انتهای پیام/

R7573/P/S2,24/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۵۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام شماره تماس برای دیدار مردمی وزیر بهداشت

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: هموطنان برای دیدار با دکتر عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با شماره تلفن 81455836 تماس حاصل کنند.

علیرضا رحیم نیا با بیان این مطلب افزود: با توجه به برنامه ریزی دیدار مردمی وزیر بهداشت در اردیبهشت ماه سال‌جاری برای عموم مردم، تمامی شهروندان عزیز ایران اسلامی می توانند در خصوص مشکلات مبتلا به عمومی شهر و منطقه و مسائلی که نیاز به دستور وزیربهداشت دارد، در روزهای 11 و 12 اردیبهشت ماه از ساعت 8 صبح لغایت 14:30 بعد از ظهر، با شماره تماس 81455836 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • پرخطرترین شغل ها برای کارگران
  • بیماری‌های مُخِل سلامت کارگران
  • پرخطرترین مشاغل برای کارگران/ این بیماری ها سلامت کارگران را تهدید می کند
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • اعلام شماره تماس برای دیدار مردمی وزیر بهداشت
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است