Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@01:38:14 GMT

دیپلمات‌های خارجی از کره شمالی به روسیه منتقل شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۶۷۷۳

دیپلمات‌های خارجی از کره شمالی به روسیه منتقل شدند

کره شمالی عده‌ای از دیپلمات‌های خارجی، از جمله سوئیسی، انگلیسی و آلمانی را به خاطر مبارزه با گسترش ویروس کرونا، بعد از قرنطینه یک ماه، با یک فروند هواپیما به شهر ولادی‌واستوک روسیه منتقل کرد. ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، کره شمالی با توجه به گسترش ویروس کرونا ( SARS-CoV-2) شهروندان سایر کشورها، از جمله دیپلمات‌های خارجی را به روسیه فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات پیونگ یانگ قرنطینه یک ماهه کارمندان نمایندگی‌های دیپلماتیک را لغو کرده و به آنها اجازه خروج از کشور را داد. در فرودگاه محل عزیمت ، متخصصان وضعیت بهداشتی اتباع خارجی، بسیاری از آنها ماسک‌های پزشکی داشتند را با دقت بررسی کردند.

یک هواپیمای شرکت هواپیمایی «ایر کوریا» اتباع خارجی را به شهر "ولادی‌واستوک" روسیه منتقل کرد. نماینده این شرکت این پرواز را تأیید کرد، ولی مشخص نکرد که آیا پروازهای مشابهی در آینده نزدیک برنامه ریزی شده‌اند یا خیر.

به گفته منابع خبری این خبرگزاری ، دیپلمات‌های سوئیس ، انگلیس و آلمان، بعداً از روسیه به کشورهای خود مراجعت خواهند کرد. دیپلمات‌های روسی در این هواپیما حضور نداشتند.

گفته می‌شود، تخلیه از پیونگ یانگ به ابتکار خود نمایندگی‌های دیپلماتیک اروپایی انجام شده است. این اقدام در ارتباط با تقویت اقدامات پیشگیرانه برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا از سوی مقامات کره شمالی، انجام می‌شود.

به طور رسمی ، در پیونگ یانگ ، هیچ موردی از آلودگی به عفونت ویروس کرونا ثبت نشده است. با این حال ، برخی رسانه‌های گروهی گزارش داده‌اند که چندین هزار نفر به عنوان بخشی از پیشگیری از سایر مردم جدا شده‌اند.

پایان قرنطینه بیش از 3600 نفر در کره شمالیهشدار رهبر کره شمالی نسبت به تبعات جدی گسترش ویروس کرونا

در حال حاضر ، 20 سفارتخانه ، از جمله سفارت فدراسیون روسیه ، به کار خود در کره شمالی ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

R1445/P/S8,87,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اخبار "روسیه" اخبار "کره شمالی"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار روسیه اخبار کره شمالی ویروس کرونا اخبار روسیه اخبار کره شمالی ویروس کرونا کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۶۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه از حضور بیش از ۳۰۰۰ مزدور خارجی در جنگ اوکراین خبر داد

دفتر مطبوعاتی کمیته تحقیقات روسیه امروز – پنجشنبه – اعلام کرد بیش از ۳۱۰۰ «مزدور خارجی» در حین عملیات نظامی روسیه برای اوکراین می‌جنگند و بیشتر آنها از آمریکا و کانادا آمده‌اند.

به گزارش ایسنا، در بیانیه دفتر مطبوعاتی کمیته تحقیقات روسیه آمده است: «بازرسان، اطلاعاتی در مورد تعداد کلی بیش از ۳۱۰۰ مزدور خارجی دارند که در فعالیت‌های رزمی در طرف اوکراینی شرکت می‌کنند و اکثر آنها از ایالات متحده، کانادا، بریتانیا و گرجستان آمده‌اند.»

طبق گزارش خبرگزاری تاس، این کمیته افزود: اقداماتی برای شناسایی محل اختفای آنها و مجازات آنها در جریان است.

مسئله کمبود نیروهای اوکراینی در میدان نبرد و احتمال استخدام «مزدوران خارجی» مدتهاست در رسانه‌ها مطرح شده است.

«سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه هم چند روز پیش گفت ارتش اوکراین از فوریه ۲۰۲۲ تقریبا ۵۰۰ هزار نیرو از دست داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • روسیه از حضور بیش از ۳۰۰۰ مزدور خارجی در جنگ اوکراین خبر داد
  • به صورت گسترده در جهان پذیرفته شده ایم
  • چین و روسیه؛ تنها شرکت‌ کنندگان خارجی نمایشگاه ریلی
  • تحولات غزه؛ محور گفت‌وگوی دیپلمات‌های روسیه و چین
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • سفر یک وزیر کره شمالی به ایران 
  • هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران شد
  • هیات اقتصادی پیونگ یانگ عازم ایران می‌شود