Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه آزاد برای مقابله با ویروس کرونا، بیمارستان‌ها و کادر درمانی خود را در اختیار وزارت بهداشت قرار داده است. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه شورای معاونان دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به ریاست محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با دستور جلسه بررسی وضعیت کلاس‌های غیرحضوری، ارائه گزارش برگزاری کلاس‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی و همچنین گزارش ارائه خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه برای مقابله با ویروس کرونا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طهرانچی در ابتدای این جلسه، ضمن تسلیت درگذشت حسین شیخ‌الاسلام معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی ایران، گفت: هفته گذشته برادر بزرگی را از دست دادیم که برای دانشگاه آزاد اسلامی و نظام جمهوری اسلامی نعمتی ارزشمند بود. مرحوم شیخ‌الاسلام دیپلمات پایبند به اصول و پیشرو در مقاومت بود و در هیچ شرایطی از اصول و آرمان‌های انقلاب کوتاه نمی‌آمد و همواره از خط مشی مقام معظم رهبری، دیپلماسی مقاومت و اقتدار نظام دفاع می‌‎‌کرد. ایشان زندگی باسعادتی داشت و ان‌شاءالله حضرت اباعبدالله الحسین (ع) میزبان این مرد بزرگ در آن دنیا باشد.

بیمارستان‌ها و کادر درمانی دانشگاه آزاد برای مقابله با کرونا در اختیار وزارت بهداشت قرار دارد
وی در ادامه ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت و افزود: ویروس کرونا کشور را در شرایط خاص و ویژه‌ای قرار داده که این شرایط دانشگاه آزاد اسلامی را نیز درگیر کرده است. از آنجا که رسالت و بقای دانشگاه آزاد اسلامی ارائه خدمت به دانشجویان است، در این وضعیت دو مبحث را پیش روی داشته‌ایم که یک بحث آن مربوط به حوزه علوم پزشکی است و دانشگاه آزاد اسلامی برای مقابله با ویروس کرونا، بیمارستان‌ها و کادر درمانی خود را در اختیار وزارت بهداشت قرار داد و تمام توان خود را برای ارائه خدمت به مردم به کار گرفت و هنوز هم در این زمینه فعال است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: بحث دیگر، راه‌اندازی کلاس‌های آموزشی غیرحضوری در دانشگاه آزاد اسلامی است. با توجه به شرایطی که در کشور ایجاد شده، بسیج جدی در ارائه آموزش مجازی داشته و سعی کردیم آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شود. بدین منظور از هفته گذشته با بخشنامه‌ای که به تمامی واحد‌ها و مراکز دانشگاهی و مدارس و آموزشگاه‌های سما ابلاغ شد، این موضوع به صورت جدی در دستورکار دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفت.

واحد‌های دانشگاهی موظف به شروع کلاس‌های آموزشی به صورت مجازی شده‌اند
طهرانچی با تأکید بر اینکه هر یک از واحد‌های دانشگاهی باید برای آموزش مجازی یک مسئول تعیین کرده باشند، گفت: واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی موظف به شروع کلاس‌های آموزشی به صورت مجازی شده‌اند و مرکز فناوری اطلاعات و شبکه علمی دانشگاه آزاد اسلامی از هفته گذشته به صورت شبانه‌روزی با همکاری واحد الکترونیکی و واحد‌های جامع دانشگاه آزاد اسلامی از جمله علوم و تحقیقات، نجف‌آباد و استان تهران فعالیت‌های خود در این زمینه آغاز کرده‌اند.

وی افزود: علاوه بر این، برای استفاده از زیرساخت‌ها و بستر شبکه‌های اجتماعی موبایلی، برنامه‌هایی در دستورکار داریم تا بتوانیم ارائه آموزش‌های مجازی را از ۱۵ فروردین از این طریق نیز داشته باشیم. با توجه به اهمیت جریان داشتن آموزش در دانشگاه، نیمسال تحصیلی جاری را در موعد مقرر در تقویم آموزشی به اتمام خواهیم رساند.

سید محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی نیز در ادامه، از ایجاد قرارگاه مقابله با ویروس کرونا و اقدام شش واحد دانشگاهی استان تهران برای تولید مواد ضدعفونی‌کننده خبر داد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران آمادگی خود را برای ایجاد فضای نقاهت بیماران با مسئولیت وزارت بهداشت در واحد‌های رودهن، دماوند، ورامین و برخی واحد‌های تهران اعلام کرده است.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد محمدمهدی طهرانچی کرونا بیمارستان دانشگاه آزاد اختیار وزارت بهداشت قرار بیمارستان ها و کادر درمانی مقابله با ویروس کرونا دانشگاه آزاد اسلامی کلاس های آموزشی برای مقابله استان تهران واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۷۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت