Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدراسیون فوتبال آسیا فهرست آن دسته از بازی‌های لیگ قهرمانان که در نتیجه شیوع بیماری کرونا در قاره کهن به زمان دیگری موکول خواهند شد را منتشر کرد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اعلام کرد که به دنبال برگزاری چند جلسه اضطراری با حضور نمایندگان فدراسیون‌های عضو و لیگ‌های آن‌ها از هر دو منطقه غرب و شرق به منظور مدیریت مسابقات فوتبال قاره کهن پس از شیوع بیماری کرونا در سطح جهانی، آن دسته از بازی‌های تحت نظارت این سازمان را که دستور لغو‌شان صادر شده است، مشخص کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ابتدا نمایندگان فدراسیون‌های عضو AFC در منطقه شرق آسیا در شهر کوالالامپور با یکدیگر ملاقات داشتند که این جلسه دقیقاً یک هفته پیش برگزاری شد. سپس نمایندگان فدراسیون‌های منطقه غرب با یکدیگر تبادل‌نظر کردند که این اتفاق طی دو جلسه در روز‌های ششم و هشتم ماه مارس رخ داد.

داتو ویندسور، دبیرکل AFC در این مورد گفت: شرایط موجود بی‌سابقه است و این بار بسیار چالش‌برانگیز، اما AFC در تلاش است تا اوضاع را مدیریت و کنترل کند که این شامل اعمال محدودیت‌های مختلف در زمینه سفر‌ها و در عین حال تماس مداوم با فدراسیون‌های عضو، لیگ‌ها و باشگاه‌ها می‌شود. ما بابت حمایتی که از سوی تمامی سهامداران‌مان دریافت کرده ایم قدردان هستیم و این شامل شرکای تجاری و دارندگان حق پخش تلویریونی بازی‌ها می‌شود. هدف AFC حفاظت از جان و سلامت تمامی بازیکنان، مقامات و تماشاگران و حصول اطمینان از حفظ تمامیت مسابقات است.


AFC همچنین با فیفا هم در تعامل بوده تا تأثیر احتمال وضعیت موجود بر مسابقات ملی از جمله بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملت‌های آسیای ۲۰۲۳ که قرار است در اواخر ماه مارس برگزار شوند، را ارزیابی کند. در نهایت تعدادی از مسابقات تحت نظارات قاره کهن لغو و به زمان دیگری موکول شده‌اند که فهرست آن‌ها به شرح زیر است:


لیگ قهرمانان آسیا


هفته سوم مرحله گروهی (منطقه غرب)


دوم مارس ۲۰۲۰ (۱۳ اسفند)

گروه A.
الوحده امارات - استقلال تهران

الاهلی عربستان - الشرطه عراق


گروه C.
پرسپولیس تهران - التعاون عربستان

الدحیل قطر - الشارجه امارات


سوم مارس ۲۰۲۰


گروه B.
الشباب امارات - شهر خودروی مشهد

الهلال عربستان - پاختارکور ازبکستان


گروه D.
سپاهان اصفهان - النصر عربستان

العین امارات - السد قطر


هفته چهارم مرحله گروهی (منطقه غرب)


ششم آوریل (۱۸ فروردین ۱۳۹۹)


گروه D: النصر عربستان - سپاهان اصفهان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا ویروس کرونا کنفدراسیون فوتبال آسیا منطقه غرب بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال

هواداران الهلال به دنبال عدم صعود این به فینال لیگ قهرمانان آسیا با وجود داشتن ستاره‌های مشهور به شدت از سرمربی پرتغالی انتقاد کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم پرستاره الهلال عربستان شب گذشته با وجود کسب پیروزی 2 بر یک برابر العین امارات در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از رسیدن به فینال به دلیل شکست 4 بر 2 در بازی رفت بازماند.

لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال

بر اساس گزارس اسپورت عربستان؛ هواداران الهلال از غرور ویرانگر و سردرگرمی تاکتیکی ژرژ ژسوس، سرمربی این تیم در هر دو بازی رفت و برگشت برابر العین به شدت انتقاد کردند. آنها از مدیران الهلال خواستند پیرامون این موضوع تحقیقات خود را آغاز کنند.

هواداران الهلال معتقدند ژسوس در دو بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شیوه‌ای بد تیمش را روانه میدان کرده و هیچ تدبیر تاکتیکی نداشته است. ژسوس همچنین متهم به عدم استفاده درست از بازیکنان خارجی الهلال شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا