Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز با حضور سردار محمد ناظری جانشین فرمانده سپاه سلمان و جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان، نفرات برتر پنجمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در بخش‌های تیتر، عکس، یادداشت یا سرمقاله، خبر، گزارش مکتوب، گزارش تصویری و موشن‌گرافی معرفی و تجلیل شدند.

یوسف علی‌بیگی مسئول بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار داشت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر امسال برای پنجمین سال متوالی در استان سیستان و بلوچستان برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امسال بیش از ۷۵۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، افزود: وظیفه انتخاب و داوری آثار برتر توسط چند داور سطح یک کشوری انجام شده است.

مسئول بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: علاوه بر سازمان بسیج رسانه، شبکه هامون، سازمان رسانه‌ای سراج، روابط عمومی سپاه سلمان و خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان نیز در برگزاری این جشنواره همکاری داشتند.

بنابر این گزارش، در پنجمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر»، جواد قنبری خبرنگار و مدیر خبرگزاری مهر سیستان و بلوچستان رتبه نخست بخش تیترش را به خود اختصاص داد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان سیستان و بلوچستان اصحاب رسانه روابط عمومی سیستان و بلوچستان مطبوعات بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سیستان و بلوچستان به علت داشتن شمار بالای بیماران تالاسمی و هموفیلی نیاز به فرآورده‌های خونی فراوانی دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • مهارت‌آموزی در دسترس‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • سیستان بارانی شد