Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد کریمی اصفهانی دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار ضمن حمایت از پویش #هواتو_دارم و پیوستن به این پویش اظهار داشت: با توجه به شرایط حاد کشور باید نسبت به اجاره بها و برخی از چک‌هایی که تاریخشان در زمان کرونا وصول می‌شود را داشه باشیم و به هموطنانمان فرجه 2 الی 3 ماهه بدهیم.

اخبار سیاسی - وی افزود: با همه اتحادیه‌ها و روسای پاساژهای تجاری و همچنین مالکان مغازه‌های بازار در حال رایزنی هستیم که به دلیل شرایط حادی که برای کشور ایجاد شده و این ویروس منحوس روز به روز در حال گسترش و شیوع نیز هست، اجاره و چک‌های خود را چندماه به تعویق بیاندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی اصفهانی ضمن آرزوی سلامتی برای همه مردم ایران، گفت: باید بتوانیم با همدلی و رعایت همه نکات بهداشتی این ویروس را شکست بدهیم و ایران عزیز و مردم شریف و سختی دیده ایران را نجات بدهیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اصناف مغازه های بازار کریمی اصفهانی واحدهای صنفی وصول چک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۸۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشی جالب برای به دام انداختن رانندگان خاطی + فیلم

یکی از روش هایی که برای متوقف کردن خودروهای خاطی و سارقان مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از ریل هایی است که کف خیابان پهن می شوند و با شیوه های مختلف خودرو را متوقف می کنند. یکی از این ریل ها با استفاده از توری، لاستیک خودروی خاطی را قفل کرده و موجب توقف آن می شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • تاکسی‌های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • تاکسی های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • خبر جدید وزیر صمت درباره واردات خودرو | مردم هم می توانند این خودروها را ثبت نام و خریداری کنند
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • برنامه افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو در سال ۱۴۰۳
  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی
  • روشی جالب برای به دام انداختن رانندگان خاطی + فیلم