Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید راد (مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران) در نشست خبری مجازی که بمنظور تشریح اقدامات شهرداری از زمان شیوع کرونا برگزار شدگفت: سازمان میادین از اول اسفند ماه که بحث شیوع کرونا مطرح شد دستورالعمل‌هایی را به همه میادین و مراکز ابلاغ کرد. از آنجایی که قیمت مرکبات، مواد پروتئینی و میوه در این میادین نسبت به بازار آزاد کمتر است میزان مراجعه مردم افزایش یافت که در همین راستا سنجش تب کلیه همکاران در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران درخصوص ضدعفونی کردن میادین میوه و تره بار گفت: میادین روزانه دو بار ضد عفونی می‌شوند و کارگران نیز می‌بایست حتما از ماسک و دستکش استفاده کنند و از همشهریان تقاضا می‌شود در مراجعه به بازار و میادین میوه و تره بار حتما از ماسک و دستکش استفاده کنند و اگر دستکش ندارند اجازه دهند که همکاران ما اقلام مورد درخواست آنها را دستچین کنند.

راد همچنین از همشهریان درخواست کرد دستکش و ماسک‌های خود را در سطل‌های مخصوصی که در میادین میوه و تره بار تعبیه شده قرار دهند درخصوص فروش آنلاین در میادین گفت: یکی از مسائلی که مدام در این روزها مورد پرسش قرار می‌گیرد بحث فروش آنلاین از میادن میوه و تره بار است. در این زمینه سازمان فناوری شهرداری تهران چند سامانه فروش اینترنتی را به ما معرفی کرده است که در حال حاضر کارشناسان ما در حال اتخاذ راهکارهای اجرایی هستند و در این زمینه تاکید کردیم حتما باید قیمتی که در میادین اعلام می‌شود بر روی این سامانه‌ها نیز بارگذاری شود.

راد ادامه داد: به تازگی یکی از اپراتورها کدهای QR کد را در تمام غرفه‌ها تعبیه کرده است تا پرداخت همشهریان با سرعت بیشتر انجام گیرد.

مدیرعامل میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در مورد اخباری منبی بر کمبود میوه و مرکبات در میادین گفت: این موضوع صحت ندارد و ما در مورد تامین میوه و مرکبات مشکلی نداریم و با توجه به توصیه‌های انجام شده در مورد مصرف ویتامین C در پی شیوع کرونا شاهد افزایش مصرف دو الی سه برابری مرکبات و میوه‌ها هستیم اما با توجه به پیش بینی‌ فروش فوق‌العاده در اسفند ماه در تامین این کالاها مشکلی نداریم.

راد در پاسخ به این سوال که چه راهکاری برای کاهش اجتماع مردم در میادین میوه و تره بار در نظر گرفته شده گفت: پیک فروش ما در اسفند ماه ۲۵ تا ۲۹ اسفند ماه است که البته این بر اساس روال سنوات گذشته بوده است و باید ببینیم امسال چه اتفاقی می‌افتد اما بر همین اساس طبق سنوات گذشته از صبح تا ساعت ۲۱ شب به صورت یکسره فعال هستیم البته باید دقت داشته باشیم که مردم با ساعت کار مراکز میوه و تره بار آشنا هستند و خودشان مدیریت می‌کنند. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: میادین میوه و تره سعید راد میادین میوه و تره بار اسفند ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۹۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال آنلاین اطلاعات خرید و فروش به سامانه املاک و اسکان

خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست این کمیسیون جهت نظارت بر حسن اجرای قوانین موضوع فعالیت سامانه املاک و اسکان اظهار داشت: با توجه به اینکه با پیگیری‌های کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مراحل راه اندازی و فعالیت ابتدایی سامانه آغاز شده است، این جلسه در جهت احصای موانع و مرتفع کردن آنها در جهت اجرای کامل برگزار شد.

وی افزود: کمیسیون از ابتدای دوره فعالیت خود در مجلس یازدهم موضوع سامانه املاک و اسکان را پیگیری کرده و این حکم قانونی که از سال ۱۳۹۴ یعنی زمان تصویب ماده ۱۶۹ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم اجرایی نشده بود، در مراحل اولیه و استقرار سامانه اجرا شد. پس از آن در مراحل مختلف و با تشکیل جلسات تخصصی و با حضور دستگاه‌های مرتبط وظایف هر دستگاه در تعامل با سامانه املاک و اسکان پیگیری و احکام آئین نامه‌ها و مقررات اجرا شدند.

 ۵۷۰ هزار واحد خانه خالی در شهر‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر شناسایی شد

خضریان تصریح کرد: در این جلسه که با حضور مدیران وزارت راه و شهرسازی، سازمان ثبت احوال، بانک مرکزی، کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیک و اعضای کمیسیون به ریاست حجت‌الاسلام پژمانفر برگزار شد، ابتدا مدیران سامانه گزارشی از آخرین وضعیت سامانه را ارائه کردند و بر اساس گزارش‌های اعلامی تا به حال ۵۷۰ هزار واحد خانه خالی در شهر‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر شناسایی شد که اخطار‌های لازم به صاحبان آنها مبنی بر پرداخت مالیات ارسال شده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس افزود: تاکنون بیش از ۷۰ درصد اطلاعات اسناد تک برگ ارائه شده از سوی سازمان ثبت اسناد در سامانه وارد شده است و با اتصال سامانه خودنویس، اطلاعات مؤجران و مستأجران نیز به این سامانه متصل شده است. همچنین در حال حاضر اطلاعات خرید و فروش در دفاتر اسناد رسمی نیز به صورت برخط به سامانه املاک و اسکان اتصال یافته است و در حال حاضر محل سکونت اصلی ۷۵ میلیون کد ملی بر مبنای کدپستی در سامانه مذکور احصاء شده است.

وی گفت: در این جلسه مقرر شد اقدامات لازم برای الزام افراد به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان برای صدور دسته چک از سوی بانک مرکزی صورت پذیرد و سازمان ثبت احوال نیز مکلف شد، اقدامات اولیه برای ارائه خدمات چهارگانه خود یعنی تولد ازدواج طلاق و وفات از طریق تعیین محل اقامت توسط سامانه املاک را انجام دهد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد اقدامات دستگاه‌های اجرایی به دقت توسط این کارگروه رصد شده و در صورت استنکاف دستگاه‌ها از انجام تکالیف قانونی خود، این موارد ضمن ارجاع به مرجع قضایی، مطابق قانون برای اقدامات نظارتی به کمیسیون اصل نود ارسال شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است
  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • خوراکی‌هایی که بهتر است با معده خالی خورده نشوند
  • شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازارهای میوه و تره بار تعطیل است
  • برای فروش سفره یکبار مصرف چه باید کرد
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • اتصال آنلاین اطلاعات خرید و فروش به سامانه املاک و اسکان