Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@23:07:05 GMT

راز شوم رامین جوان تهرانی در اراک فاش شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۹۷۲۸

راز شوم رامین جوان تهرانی در اراک فاش شد

حوادث رکنا: جوانی که یک موتورسیکلت در تهران به سرقت کرده بوده در اراک به دام افتاد.

به گزارش رکنا،  سرهنگ کارآگاه سید شمس الدین میرزکی، معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری سارق موتورسیکلت و خریداران اموال مسروقه خبرداد و گفت : سارق پس از سرقت، موتورسیکلت ها را به شهرستان اراک منتقل می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ میرزکی در توضیح خبر گفت: در اوایل اسفند ماه حین گشت زنی اکیپ گشت پلیس آگاهی در محدوده خیابان ولنجک به یک دستگاه موتورسیکلت ان اس قرمزرنگ مظنون که بلافاصله قبل از هرگونه اقدامی توسط راکب موتورسوار متوقف گردید که در بررسی مشخص شد وی فاقد هرگونه مدارک مالکیتی بوده و ارکان اصلی موتورسیکلت نیز مخدودش گردیده است.

موتورسیکلت توقیف و راکب به هویت رامین 28 ساله بازداشت شد ، پرونده با موضوع سرقت موتورسیکلت تشکیل و جهت رسیدگی تخصصی به اداره هفتم این معاونت ارجاع شد.

در تحقیقات صورت گرفته از رامین به کارآگاهان گفت : من این موتورسیکلت را از شخصی به نام سهراب 40 ساله از شهرستان اراک به قیمت 15 میلیون تومان خریداری کرده ام که مبلغ 10 میلیون تومان بعنوان پیش دادم و مابقی را بعداز تحویل مدارک و انتقال موتورسیکلت پرداخت نمایم.

وی افزود: کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات رامین با هماهنگی بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 تهران راهی شهرستان اراک شدند که پس از انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه وی شناسایی و در تاریخ دهم اسفند ماه دستگیر و به جرم خود معترف شد که در بازرسی از مخفیگاه تعداد سه دستگاه موتورسیکلت ان اس مسروقه نیز کشف شد.

سهراب در تحقیقات گفت: موتورسیکلت ها را در خیابان جمهوری بصورت تک نفره سرقت و با اتوبوس به اراک منتقل می کردم و پس از از بین بردن ارکان اصلی آنها را به افراد ناشناس با قیمت پایینتری می فروختم و یک دستگاه موتورسیکلت را به فردی به نام نادر در شهرستان بوکان فروخته ام و در حدود یکسال است اقدام به سرقت می نمایم که در بررسی سوابق وی مشخص شد دارای دو فقره سابقه کیفری سرقت موتورسیکلت در یکسال گذشته می باشد.

کارآگاهان بلافصله به شهرستان اعلامی مراجعه و طی یک عملیات پلیسی نادر دستگیر و موتورسیکلت مسروقه نیز کشف و به اداره هفتم منتقل گردید.

سرهنگ کارآگاه میرزکی در پایان گفت: با توجه به کشف موتورسیکلت های مسروقه اقدامات پلیسی در جهت شناسایی مالکان موتورسیکلت ها در حال انجام است و متهمان با صدور قرار قانونی جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره هفتم می باشند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان سرقت پلیس جرم اخبار حوادث سرقت موتورسیکلت جوان تهران اراک حوادث تهران اخبار تهران کرونا ویروس کرونا فیلم ویروس کرونا ویروس بیماری عکس بیمار تلگرام بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۹۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی اعلام شهروندان مبنی بر سرقت ۲ میلیارد ریالی وسایل منزل ماموران تجسس کلانتری ۱۴ رحمت با انجام تحقیقات میدانی و پلیسی متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قانونی هر ۲ متهم دستگیر شدند.

سرهنگ حسین احمدی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی وسایل مسروقه از قبیل دوربین‌های مدار بسته و برخی وسایل سرقتی دیگر کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهمان در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند و تحقیقات از متهمان جهت کشف سایر سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • "کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو