Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، سردار محمدرضا مقیمی با تاکید بر اجرای مستمر طرح تشدید مبارزه با احتکار کالاهای بهداشتی اظهار داشت: در حال حاضر که ویروس کرونا، امنیت هموطنان را به خطر انداخته است، تمامی دستگاه ها از جمله پلیس امنیت اقتصادی با اجرای این طرح در حال خدمت رسانی به مردم است.

وی افزود: طی 24 ساعت گذشته در بازرسی از انبارها و مراکز توزیع کالاهای بهداشتی در سراسر کشور، 27 مرکز متخلف شناسایی و با هماهنگی مقامات قضائی پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: کارآگاهان در این بازرسی ها، 746 هزار و 789 عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل 600 هزار و 785 لیتر مایع ضدعفونی کننده، 91 هزار و 170 عدد انواع دستکش، 54 هزار و 834 عدد انواع ماسک کشف و در این رابطه 27 متهم را دستگیر کردند که تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار مقیمی عنوان کرد: تلاش می کنیم با هماهنگی های برون سازمانی و کمک دستگاه های ذیربط فرآیند تولید و توزیع را مدیریت کنیم زیرا شایسته نیست، مردم اقلام ضروری و مورد نیاز بهداشتی خود را با مبالغ گزاف و به سختی تهیه کنند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه بیشترین کشفیات اخیر (24 ساعت گذشته) در فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی بوده به هموطنان توصیه کرد: از توجه به مطالب غیرواقعی مطرح شده در فضای مجازی که باعث تشویش اذهان عمومی می شود، پرهیز کرده و اخبار را فقط از طریق مراجع رسمی دنبال کنند.

براساس گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان تاکید کرد: پلیس امنیت اقتصادی و دستگاه قضائی با محتکران مقتدرانه برخورد می کنند و ما نیز از شهروندان می خواهیم هرگونه مورد مشکوکی مشاهده کردند آن را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: پلیس امنیت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۰۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی تالش از وقوع یک فقره قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل ۳۴ ساله که در اختلاف ملکی اقدام به قتل کرده‌بود، در کمتر از ۵ ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمد رستمی امروز، ۶ اردیبهشت‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت تلاش می‌کند و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غیرقانونی موجب برهم زدن نظم و امنیت شوند.

وی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل با سلاح گرم در یکی از ییلاقات شهرستان تالش پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد قاتل به علت اختلافات ملکی با استفاده از سلاح شکاری اقدام به شلیک به سمت مقتول کرده و وی را به قتل رسانده است.

این مقام انتظامی افزود: با سرعت عمل پلیس قاتل در کمتر از ۵ ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر و از وی یک قبضه سلاح شکاری کشف شد.

سرهنگ رستمی در پایان با اشاره به اینکه قاتل ۳۴ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: نظم و امنیت خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا