Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@19:49:42 GMT

ستاره سرخپوشان شاکی از نیمکت‌نشینی

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۰۲۷۲

ستاره سرخپوشان شاکی از نیمکت‌نشینی

لئون گورتزکا ستاره ملی پوش بایرن معتقد است حق او نیمکت نشینی نیست چرا که در بهترین فرم خود قرار دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دقیقه ۷۰ بازی بایرن و آگزبورگ بود که لئون گورتزکا به جای جاشوا زیرکزی وارد زمین شد و تا حد زیادی روند بازی را به سود مونیخی ها تغییر داد. لئون گورتزکا که در ماه فوریه دچار مصدومیت خفیفی شده بود، حالا آماده تر از همیشه است و دوست دارد همواره از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان برود ولی هانسی فلیک سرمربی بایرن عقیده ای دیگر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لئون گورتزکا تنها ۲۰ دقیقه برابر آگزبورگ به گورتزکا میدان داد و البته نتیجه اش را گرفت. در دقایق پایانی آگزبورگ روی دروازه بایرن فشار زیادی وارد کرده بود هر لحظه ممکن بود گل تساوی را به ثمر برساند ولی گوزتزکا دقیقه ۹۱ روی پاس گنابری موفق به زدن گل دوم شد تا پیروزی بایرنی ها قطعی شود. بایرن به این برد نیاز داشت تا فاصله با تیم دوم(لایپزیش) را به ۵ امتیاز افزایش دهد.

گورتزکا در پایان بازی علنا از نارضایتی خود نسبت به نیمکت نشینی صحبت کرد:

« آماده ام و در بهترین فرم. فکر می کنم حقم بیشتر از اینها باشد و می خواهم از ابتدا به میدان بروم؛ با این حال درک می کنم که این تصمیم مربی است و باید به آن احترام بگذارم.

می دانم که سطح رقابت در بایرن بالاست و همه می خواهند در ترکیب ثابت باشند و این کار مربی را دشوار می کند. من سخت تمرین می کنم تا برای بایرن بازیکن مفیدی باشم. مثل هر فوتبالیست دیگری هم از نیمکت نشینی خوشم نمی آید.»

حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن در مورد گلایه گورتزکا گفت:

« لئون بازیکن فوق العاده ای است. او هوش و درک بالایی دارد و به خوبی بازی خوانی می کند. برابر آگزبورگ هم عالی بود و اگر همیشه مثل همین بیست دقیقه بازی کند، حق دارد که از نیمکت نشینی گلایه کند؛ با این حال معتقدم او باید تمرکزش را روی تمرین بگذارد تا بتواند سرمربی را متقاعد کند. راز رسیدن به ترکیب اصلی در کار و تلاش سخت است و اینکه هرگز ناامید نشوید.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لئون گورتزکا بایرن مونیخ تیم ملی آلمان لئون گورتزکا لئون گورتزکا نیمکت نشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۰۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی کین: فعال شدن بند پاداش جذاب

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در این فصل عملکرد پرفراز و نشیبی را به نمایش گذاشت و نتوانست پس از بیشتر از یک در بار دیگر جام قهرمانی رقابت‌های بوندسلیگا را به دست آورد اما کین با وجود افت تیمش هم ستاره بی چون و چرای فوتبال آلمان بود.

این بازیکن که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از تاتنهام به بایرن پیوست توانست قدرت و توانایی‌هایش را در ترکیب این تیم هم به نمایش بگذارد و گل‌های بسیار زیاد و مهمی را برای آنها به ثمر رساند.

روزنامه ورزشی بیلد آلمان خبر داده است که یکی از بندهای پاداش موجود در قرارداد این ستاره انگلیسی تاکید کرده بود که اگر او بتواند در یک فصل بیشتر از ۴۰ گل یا پاس گل در تمامی رقابت‌ها به نام خودش به ثبت برساند پاداش ۳۰۰ هزار یورویی دریافت خواهد کرد.

کین تا به حال در این فصل موفق شده است در ۴۱ دیداری که در تمامی رقابت‌ها برای بایرن انجام داد ۴۰ گل به ثمر برساند و ۱۳ پاس گل هم ارسال کند و به این ترتیب بند پاداش موجود در قراردادش فعال شده است.

دیگر خبرها

  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • نگرانی بایرن: شاید این ستاره به بازی رئال نرسد (عکس)
  • مصدومیت ستاره بایرن در آستانه بازی با رئال
  • خیال راحت رئال: هر دو ستاره به بایرن می‌رسند
  • خوشحالی کین: فعال شدن بند پاداش جذاب
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ