Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@23:44:02 GMT

ستاره بایرن شاکی از نیمکت‌نشینی؛ حق من بیشتر است

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۹۷۳۵

ستاره بایرن شاکی از نیمکت‌نشینی؛ حق من بیشتر است

لئون گورتزکا ستاره ملی پوش باسیرن معتقد است حق او نیمکت نشینی نیست چرا که در بهترین فرم خود قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، دقیقه 70 بازی بایرن و آگزبورگ بود که لئون گورتزکا به جای یاشوا گیرکزی وارد زمین شد و تا حد زیادی روند بازی را به سود مونیخی ها تغییر داد. گورتزکا که در ماه فوریه دچار مصدومیت خفیفی شده بود، حالا آماده تر از همیشه است و دوست دارد همواره از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان برود ولی هانسی فلیک سرمربی بایرن عقیده ای دیگر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

او تنها 20 دقیقه برابر آگزبورگ به گورتزکا میدان داد و البته نتیجه اش را گرفت. در دقایق پایانی آگزبورگ روی دروازه بایرن فشار زیادی وارد کرده بود هر لحظه ممکن بود گل تساوی را به ثمر برساند ولی گوزتزکا دقیقه 91 روی پاس گنابری موفق به زدن گل دوم شد تا پیروزی بایرنی ها قطعی شود. بایرن به این برد نیاز داشت تا فاصله با تیم دوم(لایپزیش) را به 5 امتیاز افزایش دهد.

 

 

 

 

گورتزکا در پایان بازی علنا از نارضایتی خود نسبت به نیمکت نشینی صحبت کرد:« آماده ام و در بهترین فرم. فکر می کنم حقم بیشتر از اینها باشد و می خواهم از ابتدا به میدان بروم؛ با این حال درک می کنم که این تصمیم مربی است و باید به آن احترام بگذارم.

می دانم که سطح رقابت در بایرن بالاست و همه می خواهند در ترکیب ثابت باشند و این کار مربی را دشوار می کند. من سخت تمرین می کنم تا برای بایرن بازیکن مفیدی باشم. مثل هر فوتبالیستی هم از نیمکت نشینی خوشم نمی آید.»

 

حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن در مورد گلایه گورتزکا گفت:« لئون بازیکن فوق العاده ای است. او هوش و درک بالایی دارد و به خوبی بازی خوانی می کند. برابر آگزبورگ هم عالی بود و اگر همیشه مثل همین بیست دقیقه بازی کند، حق دارد که از نیمکت نشینی گلایه کند؛ با این حال معتقدم او باید تمرکزش را روی تمرین بگذارد تا بتواند سرمربی را متقاعد کند. راز رسیدن به ترکیب اصلی در کار و تلاش سخت است و اینکه هرگز ناامید نشوید.»

 

 

 

بایرن مونیخ تیم ملی آلمان لئون گورتزکا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ تیم ملی آلمان لئون گورتزکا نیمکت نشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۹۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی که چند هفته قبل اعلام کرده بود قصد دارد نیمکت بارسلونا را در پایان فصل جاری ترک کند حالا تصمیم گرفته است که در فصل آینده هم به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد و شرایط خاصی را برای مدیران این باشگاه مشخص کرده است.

تاکید این مربی جوان روی حفظ ستاره‌هایی است که در حال حاضر در این تیم حضور دارند و از سوی دیگر از مدیران این باشگاه خواسته است که چند بازیکن بزرگ از جمله برناردو سیلوا از منچسترسیتی را به خدمت بگیرد.

با این حال شرایط مالی نه چندان خوب بارسلونا باعث شده است که کار مدیران این باشگاه برای جذب بازیکنان جدید و در زمینه فرپلی مالی دشوار باشند و روزنامه اسپرت تاکید کرده است که آنها چاره دیگری جز اینکه حداقل یکی از ستاره‌هایشان را در تابستان به فروش برسانند ندارد.

رونالد آرائوخو بازیکنی است که پیشنهادی بسیار جذاب از بایرن مونیخ دریافت کرده است اما ژاوی تاکید دارد که او باید در این تیم بماند. به این ترتیب انتظار می‌رود که ستاره‌ای از این تیم که قرار است به فروش برسد یک نفر از بین فرانکی دی یونگ و رافینیا باشد.

دیگر خبرها

  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • نگرانی در اردوی بایرن: مصدوم‌ها بیشتر شدند!
  • نگرانی بایرن: شاید این ستاره به بازی رئال نرسد (عکس)
  • مصدومیت ستاره بایرن در آستانه بازی با رئال
  • خیال راحت رئال: هر دو ستاره به بایرن می‌رسند
  • خوشحالی کین: فعال شدن بند پاداش جذاب
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ