Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور با اشاره به شرایط خاص کشور از تمدید زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش‌یاران و آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی تا پایان سال خبر داد و افزود: زمان برگزاری این آزمون نیز به تعویق افتاد. تاریخ انتشار: 18:06 - 19 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۴۳۳۰

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، شاپور محمدزاده با اشاره به شیوع بیماری کروناویروس و لزوم رعایت موارد پیشگیرانه، اظهارکرد: به استناد بند ۲ قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی مورخ ۱۳ شهریور ۹۷ مجلس شورای اسلامی، ماده ۵ آیین‌نامه اجرایی ۳۰ شهریور ۹۸ هیأت وزیران و بند ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ شیوه‌نامه وزارت آموزش و پرورش مورخ دوم آذر ۹۸ که قرار بود، آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی در تاریخ ۲۲ فروردین ۹۸ برگزار شود.

وی افزود: با توجه به شرایط کشور که با مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا درگیر است و به منظور کمک به اقدامات پیشگیرانه در این زمینه آزمون استخدامی آموزش یاران نهضت سوادآموزی به تعویق افتاده است لذا متعاقبا تاریخ جدید برگزاری این آزمون اعلام می‌شود.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی تصریح کرد: در این راستا برای رفاه حال شرکت‌کنندگان و متقاضیان نیز مهلت ثبت‌نام که از تاریخ دهم تا بیستم اسفندماه اعلام شده بود، تا پایان سال یعنی تا ۲۸ اسفند ۹۸ تمدید و مشمولین می‌تواننددر این مدت ثبت‌نام کنند.

وی در خصوص منابع این آزمون خاطرنشان کرد: دروس عمومی شامل؛ معارف اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، اطلاعات عمومی، فناوری اطلاعات (مهارت‌های هفت‌گانه ICDL)، ریاضیات و آمار مقدماتی، هوش و توانمندی‌های ذهنی است.

بیشتر بخوانید: ۹۰ درصد دانشجویان صرفا برای مدرک به دانشگاه می‌روند

محمدزاده در خصوص منابع تخصصی نیز گفت: دروس تخصصی شامل؛ روش‌ها و فنون تدریس، سنجش و اندازه‌گیری، روانشناسی رشد، اصول و فلسفه تعلیم و تربیت و روانشناسی تربیتی است.

وی اظهار کرد: در راستای دسترسی آسان و سهولت در کار جهت خرید کتاب‌ها، پی‌دی‌اف دروس تخصصی ذکرشده در سایت نهضت سوادآموزی بارگذاری شده است لذا آموزش دهندگان می‌توانند جهت دریافت منابع مذکور به سایت نهضت سوادآموزی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نهضت سواد آموزی کرونا ویروس آزمون استخدامی آموزش نهضت سوادآموزی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۰۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش از روز ۱۷ بهمن‌ تا روز ۲۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ انجام گرفت که در مجموع ۷۹ درصد داوطلبان با مدرک کارشناسی، ۱۶ درصد با مدرک کارشناسی ارشد و ۵ درصد نیز با مدارک دیگر (دکتری، حوزوی و حافظین قرآن) در این آزمون ثبت نام کردند.
نتایج کتبی آزمون نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش صبح جمعه در فارس برگزار شد
  • آزمون بزرگ استخدامی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رقابت بیش از ۹ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش همدان
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان بوشهر
  • آغاز برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون پرورش استخدامی آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در فارس