Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روزدوشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ عزیزخانی در تشریح خبر اظهارداشت: در تاریخ بیست و هشتم بهمن ماه امسال طی تماس تلفنی خانم میانسالی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از به سرقت رفتن اموال منزل از قبیل؛ تلویزیون، سه تخته فرش دستبافت و گوشی موبایل به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال در محدوده بهاران به کلانتری ۱۴۹ امام زاده حسن  اعلام شکایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرونده با موضوع سرقت منزل تشکیل و برای رسیدگی تخصصی با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکی با حضور در پایگاه به کارآگاهان گفت: در روز وقوع سرقت ساعت پنج بعدازظهر بود که برای خرید از منزل (واقع در طبقه دوم یک ساختمان ۵ طبقه تک واحدی) خارج شدم که پس از گذشت سه ساعت وقتی وارد آپارتمان شدم دیدم درب ورودی تخریب و سارق یا سارقان اقدام به سرقت لوازم با ارزش کرده اند.

عزیزخانی افزود: کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات شاکی راهی محل سرقت شدند که در تحقیقات اولیه و میدانی، دوربین مداربسته مربوط به یک فروشگاه نزدیک به محل سرقت را بدست آوردند که با پایش تصاویر چهره دو نفر مرد جوان حدوداً ۳۰ ساله بدست آوردند.

وی در ادامه گفت: کارآگاهان با بررسی تصاویر بدست آمده و انجام اقدامات پلیسی یکی از مظنونان را به هویت جلال ۳۲ ساله دارای سوابق کیفری در زمینه سرقت را شناسایی کردند با انعکاس اطلاعات بدست آمده به بازپرس پرونده،   دستور دستگیری جلال صادر شد.

کارآگاهان در گام بعدی از تحقیقات خود مخفیگاه جلال را در محدوده یافت آباد شناسایی کردند و در تاریخ پنجم اسفند ماه طی یک عملیات پلیسی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه یک دستگاه موبایل کشف و به پایگاه هشتم منتقل شد.

کارآگاهان در شاخه دیگر از تحقیقات خود با بررسی سوابق تلفن همراه کشف شده از مخفیگاه جلال، مشخص شد تلفن همراه مربوط به شاکی می باشد که در تحقیقات صورت گرفته از سارق، ضمن منکر شدن هرگونه سرقتی نهایتاً با ارائه دلایل و مدارک پلیسی لب به اعتراف گشوده و اظهار داشت: سرقت را به اتفاق همدستش کامران ۲۹ ساله که بچه یک محل هستند انجام داده است، بلافاصله کامران در مخفیگاه خود در تاریخ  دوازدهم اسفند بازداشت و به سرقت با جلال معترف شد.

سارقان در اعترافات خود گفتند: ما با پرسی زنی در محدوده جنوب تهران با شناسایی محل های خلوت و آپارتمان های فاقد ایمنی لازم (حفاظ – درب ضد سرقت- دزدگیر- دوربین مداربسته) با تخریب در ورودی وارد منزل شده و اقدام به سرقت اموال با ارزش کرده و اموال را به افراد عبوری در محدوده پاسگاه نعمت آباد می فروختیم و با پول حاصله مواد تهیه می کردیم.

سرهنگ کارآگاه عزیزخانی گفت: در ادامه تحقیقات صورت گرفته از سارقان به تعداد ۵ فقره سرقت منزل معترف شدند و متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی جهت انجام تحقیقات در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ می باشند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا پایتخت پلیس آگاهی تهران بزرگ دوربین فرش مرکز فوریت های پلیسی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۰۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود

سرهنگ "شریف رحیمی" پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت را مستلزم رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی توسط مردم و همه سازمان‌ها عنوان کرد و اظهارداشت: مسئولیت‌پذیری مردم و همه سازمان‌ها با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع سرقت نقش تاثیرگذاری در کاهش این جرم دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی ارجاع چند فقره پرونده سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در سطح شهرستان لنگرود به مرجع انتظامی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران آگاهی با انجام تحقیقات و استفاده از شگرد‌های پلیسی یک متهم را در این خصوص شناسایی و او را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از اعتراف این فرد ۳۶ ساله به ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ۲ فقره سرقت از اماکن دولتی با همدستی یک نفر دیگر خبر داد و تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته سارق ۳۱ ساله دیگر نیز دستگیر شد.
 این مقام انتظامی در پایان با اشاره معرفی سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی از مردم خواست، ضمن تجهیز اماکن و منازل خود به حفاظ مطمئن، دوربین مداربسته و قفل‌های مناسب در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور