Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در نشست مدیریت بحران این شهرستان بر ضرورت توجه بیشتر بافقی‌ها به کرونا ویروس تاکید کرد و گفت: باتوجه به افزایش روند صعودی در کشور و استان، احتمال شیوع این بیماری برای شهرستان بافق نیز وجود دارد و باید با آمادگی، هماهنگی و هم افزایی بین بخشی با این بیماری مقابله کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ورودی‌های شهرستان در حال کنترل است و دستگاه‌های لیزری تب سنج توسط شهرداری و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_بافق خریداری و تحویل شبکه بهداشت و درمان شده است.

فرماندار بافق با بیان اینکه بسیاری از بافقی‌ها این ویروس را جدی نگرفته اند و پذیرای میهمان از دیگر استان‌ها هستند تصریح کرد:از عموم مردم خواهشمندم برای حفظ سلامت خود و جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری هیچگونه پذیرش مهمانی نداشته باشند.

زاده رحمانی با بیان اینکه تاکنون مشکل خاصی در محیط‌های کارگاهی و اداری وجود نداشته است از شهروندان خواست بحث را جدی‌تر دنبال کنند و از بیرون شدن غیرضروری و تجمع در سطح شهر بپرهیزند.

او خطاب به بازاریان و مغازه داران گفت:مغازه داران نیز با توجه به تماس مستقیم با مردم باید این موضوع را جدی بگیرند و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

فرماندار بافق به بیان تدابیر اتخاذ شده برای پیشگیری از این بیماری در شهرستان پرداخت و افزود: در این راستا ۵۰ تخت برای بستری بیماران به بیمارستان ولیعصر (عج) اضافه شده و در صورت شیوع گسترده آن بهداری آن شهر و کلینیک تامین اجتماعی نیز آماده برای بستری بیماران خواهد بود.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا فرماندار بافق مدیریت بحران تب سنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۱۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد

سعید معین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به گرم شدن هوا، گندمکاران هشدارها را جدی بگیرند و مبارزه با آفت سن گندم را انجام دهند.

به گفته او، با وجود اثر شیوع آفت سن گندم در کاهش عملکرد تولید، کشاورزان هرچه سریعتر مبارزه علیه سن گندم قبل از تبدیل شدن به پوره انجام دهند.

معین با بیان اینکه سطح مبارزه علیه آفت سن گندم به یک میلیون و ۲۰۰ هزارتن رسیده است، افزود: برآوردها حاکی از آن است که سطح مبارزه علیه سن مادر به ۲ میلیون و ۵۰۰ تا ۲ میلیون و ۶۰۰ هزارهکتار برسد.

مدیرکل دفتر مبارزه با آفات عمومی و همگانی سازمان حفظ نباتات ادامه داد: بنابر آمار سطح زیرکشت آبی و دیم گندم در کشور ۶ میلیون هکتار است که مبارزه با سن غلات در سطح  از بهمن ماه سال گذشته آغاز و کماکان ادامه دارد.

معین گفت: گرچه شرایط جوی و بارندگی سم پاشی و محلول پاشی را به تاخیر می اندازد، اما به کشاورزان توصیه می شود که تا 

 از آنجایی که در مواقع بارندگی امکان سمپاشی و محلول پاشی وجود ندارد و همواره منجر به تاخیر می‌شود، بنابراین به کشاورزان توصیه می شود که تا قبل از تبدیل آفت سن به پوره مبارزه را انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند