Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@09:02:03 GMT

ستاره تاتنهام: این فصل همه چیز بر علیه ماست

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۱۳۳۱

ستاره تاتنهام: این فصل همه چیز بر علیه ماست

هوگو لوریس، دروازه بان فرانسوی تاتنهام، می گوید که این تیم در فصل جاری روزهای سختی را تجربه کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام فصل را با سرمربی آرژانتینی خود یعنی مائوریسیو پوچتینو آغاز کرد اما کسب نتایج ضعیف باعث شد که او در اواسط فصل از سمت خود برکنار شود. مسئولان تیم لندنی بعد از برکناری پوچتینو، آقای خاص را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود تاتنهام با ژوزه مورینیو نیز نتوانسته به روند خوب گذشته بازگردد و نتایج پر نوسانی کسب کرده است.

 

تاتنهام روز شنبه نیز با یک گل مقابل برنلی متوقف شد تا شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری کمتر شود. دروازه بان فرانسوی تاتنهام یعنی هوگو لوریس در این باره گفت: " همه بازیکنان از عملکرد نیمه اول عصبانی هستند. ما می توانیم یک ساعت درباره اتفاقات رخ داده صحبت کنیم اما باید عملکرد بهتری از خودمان به نمایش بگذاریم. ما باید مثبت نگر باشیم چرا که می توانستیم در نیمه دوم پیروز باشیم. "

 

 

 

 

لوریس در ادامه گفت: " این یک فصل بسیار دشوار برای ما بوده است. شروع بدی داشتیم و حالا یک مربی جدید و تعداد زیادی مصدوم در اختیار داریم. می توانید احساس کنید که در این فصل همه چیز بر علیه ما بوده است. اعتماد به نفس کافی نداریم ولی می خواهیم فصل را به بهترین نحو به پایان برسانیم."

تاتنهام هوگو لوریس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام هوگو لوریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۱۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهبی ماست

غالب بانوان عفاف و حجاب را رعایت می‌کنند و خود را متعهد می‌دانند عده اندکی هستند که رعایت نمی‌کنند که عده قابل توجهی از آنها با اندک تذکری رعایت می‌کنند باز در میان آنها انگشت شمار هستند که مقاومت می‌کنند در برابر قانون.

فراجا در چارچوب‌های قانونی خود را موظف به رعایت قوانین می‌دادند به فراجا گفته شده که بین کسی که اغفال و اهمال دارد با کسی که مقاومت می‌کند فرق بگذارند اساس این است که با تذکر اصلاح شوند.

اجرای این طرح جزو وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قضایی است این کار به عنوان ضابط قوه است و اگر مشکلی باشد باید به قوه قضاییه ارجاع شود.

لایحه عفاف و حجاب هنوز به تصویب نهایی و ابلاغ نرسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • آذربایجان به ایران الحاق نمی‌شود، چون اسرائیل کنار ماست!
  • قرآن همه چیز ماست
  • مدیرعامل باشگاه پرسپولیس: دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • درویش: دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • وزیر کشور: عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهبی ماست
  • راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد
  • محمود احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز سوژه شدند