Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

متن این نامه به شرح زیر است:

"بنام خدا

محضر جناب آقای دکتر حسن روحانی رئیس جمهور محترم

با سلام و احترام

گیلان سرزمین مهربانی‌ها، روزهای سختی را می‌گذراند و نیز روزهای سخت‌تری را پیش رو دارد.

شدت نگرانی‌ها رو به افزایش است و هر بار خبری از راه می‌رسد که "گیلان سرزمین سبز را دریابید".

مجموعه امکانات استان در زمینه پیشگیری و درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا به کار گرفته شده است و منابع انسانی و کادر درمانی اعم از پزشکان و پرستاران و پیراپزشکان و مدیران استانی و نیروهای نظامی و انتظامی و مردمی در مبارزه با این ویروس در صحنه هستند، اما متاسفانه استان گیلان به کانون بحران کرونا تبدیل شده است و با وجود تلاش فراگیر در این زمینه، با محدودیت‌هایی همچون کمبود کادر حرفه‌ای درمانی، کمبود تخت بیمارستانی، برخی اقلام دارویی، تجهیزات پزشکی، لوازم ایمنی کادرهای بیمارستانی روبرو می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرصت باقیمانده عزم و اراده جدی مسئولین محترم دولت و نهادها و همکاری و همدلی مردم و خیرین عزیز در مهار این ویروس افسار گسیخته را می‌طلبد.

بنابراین تسریع در سازماندهی و تخصیص منابع مالی مشخص و قابل اعلام توسط دولت، تامین منابع انسانی متخصص از استان‌های معین، برپایی بیمارستان‌های صحرایی دارای امکانات با توجه به نیاز منطقه‌ای در استان، استفاده از ظرفیت‌های بهداری نیروهای نظامی، جذب کمک‌های دولت‌ها و سازمان‌های بین المللی مرتبط، تامین تجهیزات پزشکی و دارویی و در نهایت گسیل امکانات و وسایل مورد نیاز به استان در کوتاه‌ترین زمان و مهم‌تر اجرای قاطعانه و موثر محدودیت سفر بین استانی و داخل شهری شهروندان موجب خواهد شد تا مردم مهربان این استان مخصوصا محرومین و اقشار ضعیف اجتماعی صرف نظر از دیگر دغدغه‌های موجود آینده‌ای روشن را نظاره نمایند. اعتقاد ما بر این است که با مدیریت و تلاش و همدلی، کشور از این مقطع حساس با سربلندی عبور خواهد کرد.

ما جمعی از وکلای دادگستری و اعضای کانون‌های وکلای دادگستری ایران، ضمن تشکر از آن مقام محترم و همه دست اندرکاران معزز تقاضای بذل عنایت ویژه و فوری به مردم استان گیلان در موارد مذکور را داریم.

با احترام مجدد"

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وکلا رئیس جمهور گیلان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۱۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر

معاون اجرایی رئیس جمهور از پتروشیمی در دست ساخت دهدشت بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این طرح بزرگ اقتصادی قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یاسوج، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور عصر امروز به همراه برخی از مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد از پتروشیمی در دست ساخت دهدشت بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این طرح بزرگ اقتصادی قرار گرفت.

محسن منصوری در این بازدید که معاون هلدینگ خلیج فارس حضور داشت بر تسریع در روند اجرایی این طرح تاکید کرد و گفت: دولت نسبت به تکمیل و بهره برداری از طرح‌های بزرگ اقتصادی با پیشرفت فیزیکی بالا اهتمام جدی دارد و این مهم به عنوان یک اولویت در دستور کار دولت است.

عملیات اجرایی پتروشیمی دهدشت سال 1386 در دشت کلاچوی کهگیلویه با حضور محمدرضا باهنر نایب رئیس اول وقت مجلس شورای اسلامی به زمین زده شد اما روند احداث این طرح به صورت لاک پشتی پیش رفت تا اینکه در دولت سیزدهم روح تازه‌ای در کالبد نیمه جان این پروژه افتاد.

روند ساخت پتروشیمی دهدشت به عنوان یکی از طرح های کلان صنعتی کهگیلویه وبویراحمد در دولت سیزدهم متحول شد به طوری که در طول کمتر از 2 سال پیشرفت فیزیکی آن به 42 درصد رسیده است.

به گزارش تسنیم، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور همچنین از پروژه در دست اجرای آبرسانی به شهرستان بهمئی از طریق سد کوثر بازید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تعیین تکلیف چای سنواتی باید مدبرانه‌ باشد
  • کشمکش بر سر سه هزار میلیارد تومان؛ دولت برنده است یا مجلس؟
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • کشمکش بر سر سه هزار میلیارد تومان / دولت برنده است یا مجلس؟
  • قبرس ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه را از سر گرفت