Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:03:15 GMT

مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی پرسپولیس رفت!

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۳۲۴۲

مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی پرسپولیس رفت!

به گزارش خبرنگار مهر، حسین قدوسی با تصمیم هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از سمت خود در مدیریت روابط عمومی و مشاور مدیرعاملی باشگاه کنار گذاشته شد.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امشب با حضور اعضای خود تشکیل جلسه داد و به موضوعاتی نظیر تصویب چارت باشگاه، بررسی پرونده‌های انضباطی مطروحه در فیفا و همچنین اتخاذ راهکارهای قانونی برای برون رفت از وضعیت موجود پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این جلسه از زحمات حسین قدوسی به عنوان مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس قدردانی گردید و به همکاری او با باشگاه خاتمه داده شد.

همچنین مقرر گردید به زودی و پس از بررسی‌های لازم مدیر جدید روابط عمومی باشگاه پرسپولیس معرفی شود.

کد خبر 4874231

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین قدوسی باشگاه پرسپولیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران کسب سهمیه المپیک فدراسیون فوتبال علی فتح الله زاده فدراسیون کشتی وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتسال کاراته لیگ جهانی کاراته وان فیفا سیامند رحمان کاراته تیم ملی فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۳۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی افضلی: «خطیر» دیگر مسوولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت

مهدی افضلی رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال با تایید خبر برکناری علی خطیر از مدیرعاملی این باشگاه گفت: شامگاه چهارشنبه جلسه هیات مدیره برگزار و طی آن تصمیم بر برکناری علی خطیر گرفته شد.

وی ادامه داد: با تصمیم اعضای هیات مدیره فرشید سمیعی تا انتخاب مدیرعامل جدید به عنوان سرپرست اداره باشگاه را برعهده خواهد داشت. این تصمیم جمعی بود تا سمیعی عهده دار باشگاه شود.

افضلی با اشاره به وضعیت علی خطیر گفت: وی پس از برکناری از مدیرعاملی باشگاه دیگر سمتی در استقلال نخواهد داشت.

کد خبر 6094720

دیگر خبرها

  • «خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد
  • مهدی افضلی: «خطیر» دیگر مسوولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم