Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، حسین خوش اقبال در جریان بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان سروآباد بر لزوم حفظ سلامت و امنیت جامعه تاکید و حفظ سلامت مردم را خط قرمز دولت خواند و اظهار داشت: به کسانی که امنیت و سلامت جامعه را به خطر می اندازند هشدار جدی می‌دهیم که با آنها قاطعانه برخورد خواهیم کرد و اشد مجازات در انتظار آنها خواهد بود و در این راستا نیروهای امنیتی، انتظامی و دستگاه های نظارتی وضعیت جامعه را رصد می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در جلسه شورای تامین استان کردستان نیز مقرر شد که تمامی مکان هایی که به نوعی آلودگی ایجاد می کنند و برای مردم مشکل ساز هستند برخورد خواهد شد و در این راستا با هیچ کسی تعارفی نداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: استاندار کردستان نیز باتوجه به شرایط خاص استان که در اثر ویروس کرونا ایجاد شده تمامی جشن ها و مراسمات در سطح استان را لغو کرده اند و از مردم انتظار داریم که نکات بهداشتی درمانی را رعایت کنند و اولین قدم را خود مردم بردارند.

خوش اقبال یادآور شد: تمام مرخصی‌ها در سطح استان کردستان لغو شده و همه ادارات و دستگاه های ذیربط و ارگان ها در ایام نوروز به صورت آماده باش هستند و مردم این اطمینان را داشته باشند که مسئولان در کنار آنها هستند و آنها را تنها نمی گذارند.

وی بیان کرد: تقاضایی که از مردم عزیز استان کردستان داریم این است که به مهمانی و مسافرت نروند و از دوستان، اقوام، فامیل و آشنایان خود بخواهند که در این ایام به استان کردستان برای تفریح و گردش نیایند، به این دلیل که ما مهمانان را دوست داریم و نمی‌خواهیم برای آنها مشکلی ایجاد شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: کم و کاستی‌هایی در سطح استان در بحث بهداشت و درمان وجود دارد که در این راستا استاندار کردستان پیگیری های ویژه ای انجام داده است که بخشی از امکانات و تجهیزات بهداشتی درمانی وارد استان شده است و بخشی دیگر نیز در روزهای آینده وارد استان می شود و در اختیار شهرستان ها قرار می گیرد.

خوش اقبال اظهار داشت: بدون تردید با همدلی و همراهی همه مردم شریف و وظیفه شناس استان کردستان می توانیم کرونا را شکست دهیم و خواهشی که از مردم داریم اخبار و اطلاعات دقیق را فقط از دانشگاه علوم پزشکی و رسانه ملی پیگیری کنند و به سایر اخبارهای منتشر شده در فضای مجازی توجهی نکنند.

وی افزود: جلسات شورای تامین در شهرستان مریوان و در شهرستان سروآباد با حضور مسئولان ارشد شهرستان و مجموعه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد و در این جلسه بر لزوم حفظ سلامت افراد جامعه و برخورد قاطع و جدی با اخلال گران جامعه تاکید شد و شرایط موجود در سطح شهرستان های بررسی و پیگیری شد.

کد خبر 4874279

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کردستان ویروس کرونا بوشهر ایلام گرگان ستاد مقابله با کرونا شهرکرد قزوین احتکار ماسک طبی بیرجند شیراز مشهد قربانیان کرونا وزارت بهداشت زاهدان استاندار کردستان استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۴۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم

ادامه روند واکسیناسیون اتباع خارجی این بار در شهرستان شهریار استان تهران؛ مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال برای کودکان اتباع در شهرستان های حاشیه ای تهران از جمله در شهرستان شهریار از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران انجام شده است؛ طبق آمار در ۹ ماهه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ هزار اتباع افغانستانی در تهران واکسینه شدند.

در سطح شهرستان شهریار ۲۴ مرکز خدمات جامع سلامت فعال است که خدمات بهداشتی و مراقبتی رایگان به اتباع خارجی ارائه می‌کند.

طرحی که برای محکم تر شدن زنجیره سلامت در کنار تلاش‌های کادر درمان همکاری والدین را می خواهد.

نوبت دوم طرح واکسیناسیون اطفال زیر ۵ سال قرار است تا پوشش کامل ادامه داشته باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • شرط تأمین زمین ۹۲ هزار متقاضی مسکن ملی در کردستان+فیلم
  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • آماده‌ باش دستگاه‌ های امدادی و خدمات‌ رسان در چهارمحال و بختیاری
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری
  • ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود
  • ضرورت تقویت زیرساخت های سلامت در کشور
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت