Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول جهانگیری رئیس اتاق اصناف اصفهان در مورد اقدامات اتاق اصناف در بازار شب عید درگیر با کرونا اظهار کرد: با توجه به شرایطی که پیش آمده، در اتاق اصناف به دنبال این هستیم تا با گفتگو و دیدار مستقیم با معتمدین و بزرگان اصناف مختلف از آن‌ها درخواست کنیم این شرایط ویژه‌ای را در نظر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت: در این طرح به دنبال آن هستیم تا باتوجه به شرایط به وجود آمده و تاکیدات بر ماندن افراد در منازل و این که کاسبان همانند سال‌های گذشته در شب عید نتوانسته‌اند درآمد داشته باشند، شرایطی به وجود آید تا اندکی کمک حال کسبه باشد.

او مطرح کرد: البته این درخواست با استقبال برخی از معتمدین و رسانه‌ها نیز قرار گرفته و به زودی با مشارکت رسانه ملی پویش حمایت از کسبه‌ای که کاسبی‌شان به دلیل بیماری کرونا دچار مشکل شده شکل خواهد گرفت.

جهانگیری در پایان تأکید کرد: باتوجه به مسؤولیتم در اتحادیه مشاوران املاک نیز از همکاران خودم درخواست کرده تا با مالکان صحبتی داشته باشند و برای دریافت اجاره این ایام با مستاجران خود کمی مدارا کنند.

منبع:فارس

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتاق اصناف اصفهان بازارشب عید ویروس کرونا رسانه ملی اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074531 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • مقابله با فضای رسانه‌ای علیه ایران از اهداف اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع همکاری آسیا
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی