Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی گفت: متأسفانه در زنجیره تامین اقلام بهداشتی مشکلات و ایراداتی وجود دارد که زمینه را برای احتکار فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط تعزیرات حکومتی استان قزوین، «هوشنگ محمدی» در خصوص آخرین اقدامات در مقابله با کرونا بیان کرد: حدود ۲ هفته ازآغاز طرح ملی علیه کرونا و حواشی پیش آمده در پیرامون این موضوع می گذرد و در این مدت همکاران این اداره کل به صورت جهادی اقداماتی را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: یکی از اقدامات برگزاری گشت های مشترک روزانه و به طور مستمر با مسئولان ارشد استانی و دستگاه های نظارتی ذی ربط در ۲ نوبت اداری و غیراداری بود که با توجه به وظیفه ذاتی این دستگاه که رسیدگی، صدور واجرا حکم است، با حضور قاضی شعبه سیار و مأمور اجرای احکام اهتمام شده است رسیدگی قانونی در محل تخلف و به صورت آنی با قید فوریت اعمال شود.

 

وی عنوان کرد: متأسفانه در زنجیره تامین اقلام بهداشتی مشکلات و ایراداتی وجود دارد که زمینه را برای احتکار فراهم می کند.

 

محمدی اعلام کرد: در سطح استان قزوین تاکنون تمامی  پرونده های تخلف منجر به صدور رای، بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا در اختیار ستاد اموال تملیکی استان قرار می گیرد تا به قید فوریت پس از انجام مراحل قانونی به دانشگاه علوم پزشکی برای عرضه تحویل داده شود.

 

وی به بخشنامه دادستان کل کشور اشاره و اظهار کرد: علاوه بر برخوردهای تعزیراتی با محتکران، پرونده آنان تحت عنوان اخلال گر در نظام اقتصادی در اختیار دستگاه قضائی قرار می گیرد؛ همچنین مجازات ها برای کسانی که در این شرایط از نیاز مردم سوء استفاده اقتصادی می کنند در حد افساد فی الارض در نظر گرفته شده که می تواند حتی شامل اعدام هم شود ضمن آنکه کالای احتکار شده از اختیار دارنده آن خارج شده و در اختیار شبکه توزیع قرار می گیرد.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین در پایان به کسانی که از فضای به وجود آمده سو استفاده می کنند، گفت: بهتر است این افراد همین الان اموال احتکاری را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار دهند؛ هم اکنون همه نهادهای امنیتی و انتظامی همچون اداره کل اطلاعات، حفاظت اطلاعات سپاه، پلیس امنیت اقتصادی و حتی بسیج اصناف پای کار آمده اند و با سازمان تعزیرات حکومتی برای مقابله با سو استفاده کنندگان از فضای به وجود آمده همکاری دارند.

 

وی خاطر نشان کرد: مردم هم می توانند به وسیله سامانه ۱۳۵ گزارشات مردمی خود را در اختیار سازمان تعزیرات قرار داده و از طریق همین سایت، نشانی و حتی عکس و فیلم خود را از محل اختفای کالاهای احتکاری در اختیار سازمان تعزیرات حکومتی قرار دهند.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: اقلام بهداشتی احتکار تعزیرات حکومتی تعزیرات حکومتی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد

محمد نوروزی رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان میبد گفت: پرونده گرانفروشی شیرینی به ارزش ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان میبد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، و اظهارات متهم، اتهام انتسابی را محرز اعلام و نامبرده را به پرداخت ۱۷۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

 نوروزی گفت: درگشت مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان اتاق اصناف شهرستان میبد این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • رانندگی خودرو دیزلی با سوخت زیستی