Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@03:07:35 GMT

تعداد مبتلایان به کرونا در پاکستان به ۱۶ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۵۳۴۷

تعداد مبتلایان به کرونا در پاکستان به ۱۶ نفر رسید

وزارت بهداشت ایالت سند پاکستان از ابتلای ۹ نفر دیگر به کرونا خبر داده و تصریح کرد: این افراد از سوریه و انگلیس به پاکستان سفر کرده‌اند. ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه ای خبرگزاری تسنیم به نقل از جیو تی وی، 9 بیمار مبتلا به کرونا در شهر کراچی شناسایی شده و در بیمارستان بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش ها حاکی است 6 نفر از این افراد ضمن سفر به سوریه از طریق دوحه وارد کراچی شده اند و سه نفر نیز از انگلیس به پاکستان سفر کرده اند.

به این ترتیب تعداد تمام افراد مبتلا به کرونا در پاکستان 16 نفر شد که یک نفر از آنها پس از درمان ترخیص شده است.

از سوی دیگر دولت چین در راستای حمایت از اسلام آباد 12 هزار کیت تشخیص کرونا به این کشور فرستاده است.

افراد مبتلا به کرونا که بیشتر آنها در شهر کراچی (بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر پاکستان هستند) در بیمارستان بستری شده و تحت مداوا قرار گرفته اند.

به نظر می رسد طی روزهای آتی تعداد بیماران شناسایی شده در پاکستان افزایش یابد و با توجه به تراکم بالای جمعیت در این کشور مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد.

این در حالی است که دولت اسلام آباد به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در خاک خود حاضر به بازگرداندن اتباع خود از برخی شهرهای چین نشده است.

زائرین پاکستانی که به ایران سفر می کنند نیز در بدو ورود به خاک کشورشان حداقل 10 روز قرنطینه می شوند، سپس اجازه سفر به شهر کویته را پیدا می کنند.

پاکستان در روزهای اولیه شیوع کرونا با پایش بیش از هزار تبعه چینی که در ایالت پنجاب ساکن هستند آنها را عاری از کرونا دانسته بود، با این حال نتوانست مانع شیوع کرونا در خاک خود شود.

برای پیشگیری از ابتلا به کرونا چگونه از انواع "گوشت" استفاده کنیم؟نشست صمیمی زائرین پاکستانی با خبرگزاری تسنیمتائید ابتلای 6 پاکستانی به کرونا ؛  زائر پاکستانی پس از مداوا ترخیص شدپیگیری تسنیم نتیجه داد؛ پشتیبانی دولت پاکستان از زائران سرگردان در مشهد آغاز شد

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اخبار "چین" اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار چین اخبار پاکستان ویروس کرونا اخبار چین اخبار پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۵۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روشی آسان و هوشمندانه برای اتصال دو شلنگ هم اندازه به یکدیگر (فیلم) نحوه اتصال راحت و سریع شلنگ به شیر آب (فیلم) چگونه دو شلنگ آب را به شکلی خلاقانه به یکدیگر وصل کنیم؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • طرز پخت خوراک ماهیچه توسط آشپز پاکستانی (فیلم)
  • فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم)
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • تشدید محدودیت‌ها برای گردشگران پاکستانی در سفر به ایران
  • تشدید محدودیت ها برای زائران پاکستانی در سفر به ایران
  • افزایش۲۰ درصدی تعداد افراد در طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • غریب‌آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • ایران ۲۸ زندانی پاکستانی را آزاد می کند