Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@22:15:23 GMT

نمونه گیری در منزل با آنی آزما

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۵۵۹۰

نمونه گیری در منزل با آنی آزما

آزمایش در منزل یکی از روش های ساده و بدن دردسر برای انجام کلیه آزمایش های شما، به خصوص آزمایش خون و آزمایش چکاپ می باشد. در این روش دیگر نیازی نیست که شما به صورت حضوری به آزمایشگاه مراجعه نمایید و تنها کافیست از طریق سایت آزمایشگاه آنلاین آنی آزما، درخواست خود مبنی بر انجام آزمایش را پر کرده و در کوتاه ترین زمان و در مکان دلخواه شما، نمونه گیری شما انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمونه گیری در منزل توسط کادر متخصص و آموزش دیده آزمایشگاه انجام می شود. این افراد ضمن گذراندن دوره های علمی و عملی مورد نیاز برای انجام خونگیری صحیح و اصولی، با استفاده از کامل ترین ابزار و تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای نمونه گیری، آزمایش شما را در زمان و محل دلخواه شما انجام می دهند. آزمایش در منزل روش نسبتا جدیدی است که به کمک افرادی می آید که امکان مراجعه حضوری به آزمایشگاه و دریافت جواب را ندارند و با کمک این راه می توانند با کمترین هزینه و در کمترین زمان آزمایش خود را با خیال راحت انجام دهند.

به گفته پزشکان متخصص، انجام دوره ای و سالیانه برخی آزمایشات مثل آزمایش خون و آزمایش چکاپ از ابتلا به بسیاری از بیماری ها می تواند پیشگیری نماید. در این آزمایشات، برخی فاکتورهای عمومی و مهم بدن شما مثل شمارش سلول های خونی و آزمایشان بیوشیمیایی و هورمونی شما مورد بررسی قرار می گیرند و در صورت وجود احتمال ابتلا به بیماری خاص، با تشخیص زود هنگام آن، می تواند کمک شایانی به درمان سریع و راحت تر آنها نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آزمایش خون و آزمایش چکاپ، می توانید به قسمت مقالات سایت مراجعه فرمایید. آزمایش در منزل این امکان را برای شما فراهم می کند تا بدون ایجاد تداخل با سایر برنامه های روزمره خود و صرف هزینه های زیاد، کلیه آزمایشات خود را در راحت ترین حالت ممکن انجام دهید.

 

مزایای آزمایش در منزل چیست؟ دسترسی آسان و سریع

آزمایشگاه آنلاین آنی آزما این امکان را برای شما فراهم می کند تا در هر مکانی که می خواهید و راحت هستید، کلیه آزمایش های درخواستی پزشکتان را با بالاترین دقت و کیفیت انجام دهید و امکانات پیشرفته آزمایشگاهی را در سریع ترین زمان ممکن و به راحتی در دسترس شما قرار دهد.

امکان صرفه جویی در زمان

اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که وقت کم می آورید و معمولا کل زمان روزمره شما با انجام کارهای شغلی یا خانگی شما پر می شود، و زمان کافی برای انجام آزمایش چکاپ و سایر آزمایش های درخواستی پزشکتان را ندارید، لازم نیست خود را سرزنش کنید. خون گیری در منزل این امکان را برای شما فراهم می نماید تا ضمن انجام کارهای روزمره خود، آزمایشات خود را نیز در زمان مورد نظر خود انجام دهید.  انجام آزمایش در منزل یا هر مکانی که مایل می باشید می توانید در وقت خود صرفه جویی نمایید. آزمایش خون در منزل این امکان را برای شما فراهم می نماید تا با کمترین زمان ممکن، آزمایش و چکاپ خود را انجام دهید و جواب آزمایش خود را به صورت اینترنتی دریافت کنید.

 

افزایش اطمینان و امنیت آزمایش در منزل با ارائه کارت شناسایی و کارت پرسنلی توسط فرد خونگیر

یکی از مهم ترین نگرانی هایی که ممکن است شما هنگام درخواست آزمایش در منزل با آن مواجه باشید، امنیت و اطمینان شما از فرد نمونه گیر است. خانه افراد معمولا حریم امن هر خانواده ای محسوب می شود و معمولا افراد دوست ندارند هر کسی را به این حریم راه بدهند. در آزمایشگاه آنلاین آنی آزما، افرادی که برای انجام آزمایش در منزل برگزیده می شوند، علاوه بر اینکه از نظر علمی و عملی تست می شوند، از نظر اخلاقی و سابقه خانوادگی و غیره نیز مورد بررسی قرار می گیرند تا مناسب ترین فرد برای انجام آزمایشات گزینش شود.
قبل  از انجام نمونه گیری در منزل نیز معمولا از طریق سایت یا همکاران آزمایشگاه، مشخصات فرد خونگیر در اختیار شما قرار می گیرد تا در زمان مراجعه و پس از کنترل کارت پرسنلی فرد، آزمایشات خود را به وی بسپارید.

 

 

صرفه جویی در هزینه

در خونگیری آنلاین دیگر نیاز به صرف هزینه های رفت و آمد نیست و هدف آزمایشگاه آنی آزما این است هر فردی بدون هیچ نگرانی از هزینه های جانبی آزمایش خود را انجام دهد.  اگر بخواهیم به صورت سر جمع هزینه های مالی مربوط به مراجعه حضوری برای انجام نمونه برداری و دریافت جواب های آزمایش خود را محاسبه کنیم، حدود چند برابر بیشتر از هزینه ای می شود که شما برای انجام آزمایش در منزل می پردازید. پس در این روش علاوه بر اینکه در وقت شما صرفه جویی می شود، هزینه های مربوط به آزمایش شما نیز بسیار کاهش می یابد.

دقت و کیفیت بالای آزمایش

دقت در صحت جواب آزمایش ها مهم ترین و اولین رکن در هر آزمایشگاه می باشد. کادر مجرب آنی آزما با انجام صحیح خونگیری و انتقال اصولی نمونه ها در شرایط مناسب که برای جواب آزمایش ها بسیار حایز اهمیت می باشد و انجام آزمایش ها با دستگاه های به روز در آزمایشگاه این اطمینان را به شما می دهد که آزمایش ها دارای جواب های دقیق و صحیح می باشد. یک جواب غلط یا نادرست می تواند دردسر های مختلفی را برای شما ایجاد کند زیرا پزشک معمولا بر اساس جواب های آزمایش شما دارو و میزان دوز آن را تنظیم می کند و جواب نادرست به معنی درمان نادرست نیز می باشد که ته تنها مشکل شما را حل نمی کند، بلکه می تواند منجر به ابتلا به بیماری ها و شرایط دیگر شود. وظیفه کارشناسان و پرسنل آزمایشگاه آنلاین آین آزما، افزایش راحتی و آسایش شما از درخواست آزمایش تا گرفتن جواب آزمایش است . آزمایشگاه آنلاین در تمام مراحل ازمایش های شما، از نمونه گیری تا دریافت جواب آزمایش پیش شما خواهند بود و امکان یک تجربه ی راحت و آسان از آزمایش و آزمایشگاه را  برایتان فراهم می کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران قوه قهریه ملک سلمان فاطمه رهبر سیمین دانشور محمدرضا راه چمنی اشرف غنی آزمایش در منزل آزمایش خون کروناویروس کرونا در ایران قوه قهریه ملک سلمان فاطمه رهبر سیمین دانشور محمدرضا راه چمنی اشرف غنی برای انجام آزمایش آزمایشگاه آنلاین آزمایش در منزل آزمایش خود گیری در منزل آزمایش چکاپ جواب آزمایش انجام دهید نمونه گیری آزمایش خون صرفه جویی آزمایش ها ترین زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۵۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم تأکید کرد، با گلزنی در دیدار مقابل پرسپولیس پاسخ اعتماد سرمربی تیمش را داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شروین بزرگ بعد از پیروزی آلومینیوم مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: خدا را صدهزار مرتبه شکر. این بازی خیلی سخت بود، ولی ته دلم می‌گفت ما صعود می‌کنیم. حتی وقتی با نتیجه 4 بر 2 عقب افتادیم، می‌دانستیم صعود می‌کنیم. خدا را شکر که این امر محقق شد.

رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!

وی افزود: ما مدیون احمد گوهری هستیم. به او گفتم احمد در ضربات پنالتی کار را در بیاور که خدا را شکر عالی کار کرد.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم راجع به اینکه در چند وقت اخیر فشار زیادی بابت عدم موفقیت در گلزنی و نارضایتی هواداران تجربه کرد، گفت: هواداران چرا ناراضی بودند؟ نه، فشاری روی من نبود. آخر من بازی نمی‌کردم که بخواهم گل بزنم. باید بگویم که به تصمیم کادر فنی احترام می‌گذاشتم. در مس کرمان مهاجم فیکس تیم مجتبی حسینی بودم. کل بازی‌ها مرا بازی می‌داد و سبک او را می‌دانستم. این سرمربی ترکیب خود را سخت تغییر می‌دهد. من هم در کل فصل اعتراضی نکردم و خدا را شکر در زمانی که به من داده شد؛ جواب اعتماد او را دادم. 

بزرگ در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش می‌تواند قهرمان جام حذفی شود، تصریح کرد: ما دو بازی سخت در جام حذفی انجام دادیم. نساجی را در خانه خودش شکست دادیم و پرسپولیس، مدعی قهرمانی را توانستیم حذف کنیم. به نظرم امکان قهرمانی در جام حذفی وجود دارد، چرا که پتانسیلش را داریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • انجام بیش از ۳۰۰ هزار آزمایش کلرسنجی توسط شرکت آبفای یزد
  • شناسایی ۳ نوع سرطان با یک قطره خون
  • انجام بیش از ۳۳۱ هزار آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب استان یزد
  • انجام بیش از ۳۰۰ آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب
  • ابرپروژه سد و نیروگاه «اومااویا» نمونه توان صنعت فنی و مهندسی کشور است
  • خلجی: ابرپروژه سد و نیروگاه «اومااویا» نمونه توان صنعت فنی و مهندسی کشور است
  • معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
  • در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند
  • برای اولین‌بار ساخت سلول زنده در آزمایشگاه/ انسان قادر به انجام کار طبیعت می‌شود؟